DONCAFÉ ŠOLJICE ZA SREĆNIJE DETINJSTVO
Crteži mališana iz doma “Jovan Jovanović Zmaj” i prihvatilišta za decu našli su se na ograničenoj seriji Doncafé šoljica. Akcija je realizovana u okviru projekta „Doncafé i deca boje Vaš pogled na svet“, a cilj je da se izdvajanjem 50 dinara od svakog prodatog paketa, u kom će se nalaziti po jedna šoljica i 2X200gr Doncafé Moment kafe, prikupe sredstava za nabavku centralnog bojlera u Domu i za opremanje senzorne sobe u stacionaru Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine. Prva od dve serije, od po 20.000 poklon paketa, će se do kraja oktobra naći na policama hiper i supermarketa.
Mališani su oslikali svoje omiljene motive, a iz mnoštva zanimljivih radova odabrano je osam koji su se našli na šoljicama. Ovogodišnja akcija predstavlja nastavak projekta „Doncafé i deca boje Vaš pogled na svet“ koji je prošle godine realizovan u saradnji sa domom „Drinka Pavlović“.
„Nakon prošlogodišnjeg uspeha i zadovoljstva koje smo priredili deci, odlučili smo da akciju proširimo i na druge domove u okviru Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine. Entuzijazam kojim su slikali govori koliko im znači druženje tokom kog su ispoljili svoju kreativnost. Osmesi na njihovim licima za nas su motiv da radimo dalje na poboljšanju uslova njihovog života, ali i podsticanju njihovih talenata”, izjavila je Olivera Jokić, menadžer za odnose s javnošću kompanije Strauss Adriatic.
-Za našu decu je neponovljivo iskustvo da svoje radove vide na Doncafé šoljicama. Uživali su iskazujući svoju kreativnost i slikajući svoje omiljene motive uz pomoć slikarke Jovane Tomanović, koja je već godinama njihov mentor. Naši mališani će znati da su kroz kreativan rad nagrađeni i to je najvažnija poruka ove akcije – izjavio je Zoran Milačić, direktor Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine.
Da podsetimo, tokom prošlogodišnjeg projekta „Doncafé i deca boje vaš pogled na svet“ štićenici doma „Drinka Pavlović“ su oslikali ukupno 22 šoljice koje su bile deo ograničene serije od 2.200 komada. Kompanija Strauss Adriatic otkupila je deo šoljica, inicirala prodaju paketa svojim poslovnim partnerima i prikupila više od milion dinara. Ovim sredstvima je kupljeno novo postrojenje za sušenje veša, nameštaj za Dom i instaliran je video nadzor.