Neoplanta logo

Neoplantini proizvodi u Delezeovim objektima
 
Proizvodi novosadske kompanije Neoplanta, nakon četiri godine, ponovo će se naći u objektima Tempo i Maksi u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori. To je rezultat ugovora koji su predstavnici Neoplante potpisali sa belgijskom grupom Deleze (Delhaize Group), jednim od vodećih maloprodajnih lanaca u jugoistočnoj Evropi.
U proizvodnom asortimanu kompanije, koji će od 15. novembra biti dostupan potrošačima u više od 400 maloprodajnih objekata Delezea, biće zastupljene Patelina paštete, proizvodi brenda Pipi i Gudi kao i druge mesne prerađevine i sveže meso.
„Saradnja Neoplante sa Delezeom se nametnula kao logičan korak u pravcu nastojanja Neoplante da postane regionalni lider na tržištu mesa i mesnih prerađevina. Izuzetno nam je važno što će Neoplantini proizvodi biti dostupni potrošačima u Tempo objektima, ali i kroz Maksi maloprodajni lanac, gde prethodne četiri godine nismo bili prisutni. Uz proizvode Neoplante, potrošači u narednom periodu u objektima Delezea, mogu da očekuju veću zastupljenost brendova koje distribuira Nelt“, izjavio je Miloš Jelić, generalni direktor Nelta, vodeće distributerske kuće i provajdera logističkih usluga u regionu za poznate svetske brendove.
S obzirom na to da je ostvarila saradnju sa Delezeom, Neoplanta u narednih godinu dana očekuje povećanje tržišnog učešća u kategoriji pašteta za tri do pet odsto, a u kategoriji mesnih prerađevina oko tri odsto.
Povezana vest:  Solidarnost sa migrantima u vreme pandemije