Supermarket-concept-store-logo 

“Nordijske dane u Beogradu” 16. – 18. novembar 2011 u Supermarketu
 
Popularni nordijski dizajn, muzika i hrana, ali i uspešan ekonomski i socijalni model, neki su od sadržaja predstojećih „Nordijskhih dana“, koji će Beograđanima biti predstavljeni od 16. do 18. novembra u  koncept radnji Supermarket concept store u Višnjićevoj 10. Mogućnosti za razmenu, poslovnu saradnju, diskusija o ekonoskim problemima,  ali istovremeno uživanje u skandinavskoj kulturi i tradiciji, uz „švedski“ sto i izložbe primenjenog skandinavskog dizajna, predstaviće Nordijska biznis alijansa u saradnji sa Supermarket koncept radnjom uz podršku ambasada nordijskih zemalja, državnih zvaničnika i predstavnika nordijskih kompanija koje posluju u Srbiji.
„Dobro je poznato da su nordijske zemlje postavile standarde poslovanja koje bi volele da dostignu gotovo sve zemlje sveta, zato smo se ponovo okupili jer želimo da ovim druženjem doprinesemo oplemenjivanju lokalnog poslovnog ambijenta“, izjavila je Slađana Tomašević, izvršna direktora Nordijske poslovne alijanse. Ona je dodala da je ovo samo jedan u nizu događaja koje organizuje Nordijska poslovna alijansa u cilju daljeg učvršćivanja i poboljšanja uslova i načina rada u lokalnim komapnijama, koje su došle iz nordijskih zemalja.
Na svečanom otvaranju, 16. novembra u 18 sati, razgovaraće se o trenutnoj poslovnoj klimi na globalnom nivou, ali će razmeniti znanja i iskustva i na kulturološkom nivou i na polju dizajna. Narednog dana, prisutne će zabavljati kuvar iz Švedske, koji će pripremati specijalitete ove zemlje i objasniti zašto je švedski sto dobio taj naziv, a biće upriličeno druženje u finskoj sauni uz Kalsberg pivo. Poslednji dan je predviđen za sumiranje svega što se na ovom skupu dešavalo, a uz svečani koktel Nordijske poslovne alijanse prisutni će razmatrati koje bi dalje aktivnosti doprinele povezivanju nordijske i srpske kulture. Manifestaciju će obeležiti i brojne izlože putem  kojih će se posetioci upoznati sa čuvenim nordijskim dizajnom, kao i mini bioskopski program koji će prisutnima približiti nordijsku kinematografiju. Ambasade nordijskih zemalja I nordijske kompanije, među kojima su Carlsberg, Volvo, Bang&Olufsen, Finlandia, kao I nordijski dizajneri I umetnici, promovisaće prave nordijske vrednosti kao što su inovacije, otvorenost, poverenje, odgovornost i prenos kulture poslovanja.
Povezana vest:  Prvi Sajam fitnesa i velnesa u Beogradu