Poznati danski golman Peter Schmeichel, postao je Carlsbergov globalni ambasador za UEFA EURO 2012
Kompanija Carlsberg, oficijalni sponzor takmičenja UEFA EURO 2012™, sa ponosom objavljuje da je legendarni golman danske reprezentacije i Manchester United-a, Peter Schmeichel, postao globalni ambasador Carlsbergove UEFA EURO 2012™ kampanje.
Jørgen Buhl Rasmussen, Predsednik Carlsberg Grupacije, sa radošću je prokomentarisao ovu vest:
“Ovo je fantastična prilika za nas i mogu reći da smo oduševljeni što imamo Petera u našem timu. Ne samo da je on igrao fudbal u zemljama u kojima Carlsberg ima najveće tržište, u Danskoj i Velikoj Britaniji, već je i popularna ličnost na svim ključnim Carlsberg-ovim tržištima u Evropi i Aziji. Zato smo sigurni da će nam Peter pomoći da realizujemo još jednu veoma uspešnu UEFA EURO™ kampanju.”
Kao ambasador Carlsberg Grupacije, Schmeichel će biti aktivno uključen u mnoge programe kompanije, uključujući i korespondenciju sa fudbalskim fanovima putem Carlsberg facebook kampanje, Fun Challenge, gde će fanovima biti data šansa da budu deo UEFA EURO 2012™ i prezentuju nagradu “Carlsberg Man of the Match” u finalu takmičenja. Peter će takođe biti aktivno angažovan u sve Carlsberg-ove medijske događaje tokom turnira.
I sam Peter Schmeichel zadovoljan je predstojećom saradnjom:
“Oduševljen sam što ću biti ambasador Carlsberg-a, koji ima tako snažnu konekciju sa evropskim fubalom. Pored toga, Carlsberg je i jedan od razloga zašto sam ja dobio šansu da igram fudbal. Kada sam odrastao, sanjao sam da igram i za moj nacionalni tim i za Manchester United.. U to vreme, 1970. godine, Carlsberg je već počeo da investira i podržava danski fudbal i to je stvorilo prilike za ljude kao što sam ja da se uključe u ovu božanstvenu igru. Kako je sponzorisao Evropsko fudbalsko prvenstvo više od 20 godina, Carlsberg ima fantastično iskustvo i pokazuje veliku posvećenost fanovima, navijačima i ljubiteljima fudbala i ja sam radostan što imam ulogu u svemu tome!”
Šansa za navijače
Na predstojećem turniru, Carlsberg svim navijačima pruža šansu da budu deo takmičenja UEFA EURO 2012™ i lično prožive uzbuđenje koje donosi veliko takmičenje tog ranga. Od sada pa do sredine maja 2012., navijači mogu da posete sajt www.facebook.com/Carlsberg, “lajkuju” stranu i preuzmu seriju izazova i zadataka kako bi dokazali svoju želju da idu na turnir. Svaki uspešno završen zadatak biće nagrađen virtuelnim Carlsberg Fan Challenge™ trofejem. Što se više trofeja sakupi, veće će biti šanse da se osvoje karte u mesečnim takmičenjima. Zatim, kako se turnir približava, u februaru 2012, oni sa najviše trofeja nadmetaće se kako bi dobili šansu da budu deo istorije i prezentuju nagradu Carlsberg Man of the Match u finalu UEFA EURO 2012™. Izazovi će zahtevati kombinaciju fudbalskog znanja i strasti prema UEFA EURO™ turniru.