NOSIOCI BAKLJE NOSE OLIMPIJSKI PLAMEN ZA SRBIJU ZAHVALJUJUĆI SAMSUNGU
Kompanija Samsung Electronics Ltd, globalni lider u oblasti potrošačke elektronike i promotivni partner Olimpijske štafetne trke u Londonu 2012, objavila je imena nosilaca Olimpijske baklje za Srbiju na Olimpijskoj štafetnoj trci u Londonu 2012. Cilj kompanije Samsung Electronics je da podrži proslavu Olimpijske štafetne trke kako bi igre u Londonu 2012. bile „Olimpijske igre za sve“, sa željom da ponudi nova i nezaboravna iskustva ljudima širom sveta.
Samsung je i izvan zemlje domaćina Olimpijskih igara tragao za zaslužnim članovima lokalnih zajednica koji bi poneli Olimpijski plamen. Svi nosioci plamena u Londonu 2012. izabrani su na osnovu svog doprinosa lokalnim zajednicama i iskazanom olimpijskom duhu.
Za lokalnog heroja odabrana je dvadesetšestogodišnja Marina Petković, golman ženskog fudbalskog kluba Crvena Zvezda koju je predložila prijateljica. Pored toga što igra fudbal, Marina radi i kao sudija, trenira mlađe kategorije u ženskom fudbalskom klubu Crvena Zvezda, studira dva smera na fakultetu, a u isto vreme brine o svojoj maloj sestri.
Drugi nosilac Olimpijske baklje je najuspešniji stanovnik SOS Dečjeg sela, Slobodan Mirović. Slobodan je u Dečje selo stigao sa 12 godina, a danas, deset godina kasnije, nakon uspešno završene srednje škole, on je uspešan student na Prirodno-matematičkom fakultetu, trenira džudo i svira fagot pri Filharmoniji mladih „Borislav Pašćan“.
„Zaista sam uzbuđen što ću biti deo Olimpijskih igara u Londonu 2012. godine. Nikada nisam ni pomislio da bih mogao da ponesem Olimpijski plamen i da budem uključen u Olimpijske igre. Ništa od ovoga ne bi moglo da se ostvari bez inicijative kompanije Samsung i njihove želje da pomognu deci iz SOS Dečjeg sela. Veoma sam uzbuđen i zahvalan što ću imati priliku da idem na Olimpijadu.“, rekao je Slobodan Mirović.
„Ovo je zaista radosna prilika za Samsung i za naše srećne nosioce Olimpijskih baklji. Olimpijske igre predstavljaju svetsku proslavu uspeha i rešenosti, i zbog toga je važno da sponzori uključe što više ljudi u aktivnosti svojih kampanja“, istakla je Ana Bajović, menadžer za marketinške komunikacije u kompaniji Samsung Electronics Adriatic – filijala u Beogradu, i dodala: „Naš cilj na Olimpijadi u Londonu 2012. jeste da to budu „Olimpijske igre za sve“ , a Samsung ima i ambiciju i sposobnost da to ostvari. Olimpijska štafetna trka je samo jedan od načina da se to pokaže i mi smo vema uzbuđeni što smo deo toga.“
Olimpijska štafetna trka za London 2012. započeće svoje 70-dnevno putovanje kroz Veliku Britaniju u subotu, 19. maja 2012, pri čemu će obići mnoge britanske kulturne spomenike. Prolaskom kroz više od 1000 gradova, varošica i sela na ruti dužoj od 8000 milja, Olimpijski plamen ima za cilj da stvori atmosferu uzbuđenja u Velikoj Britaniji i da obeleži zvanični početak Olimpijskih igara u Londonu 2012. dolaskom na Olimpijski stadion 27. jula 2012.