Adidas planira da smanjenjem asortimana poveća zaradu
Nemački proizvođač sportske odeće i obuće „Adidas“ namerava da smanji broj proizvoda u ponudi za četvrtinu da bi tako povećao profitabilnost.
To je u razgovoru za Frankfurter algemajne cajtung rekao generalni direktor kompanije Herbert Hajner.
„Prosto imamo previše proizvoda“, rekao je Hajner i precizirao da „Adidas“ u ovom trenutku nudi skoro 47.000 raznih proizvoda. Kompanija je drugi najveći proizvođač sportske opreme na svetu, iza američkog „Najka“.
„Adidas“ je prošle godine povećao čistu dobit za 18 odsto, na rekordnih 671 milion evra. Promet je porastao 13 odsto, na takođe rekordnih 13,3 milijarde evra.
Do 2015. godine firma, u okviru nastajanja da premaši rivala „Najk“, planira da godišnji promet poveća na 17 milijardi evra, preneo je Rojters.
Ove godine će, kako se očekuje, na rezultate poslovanja pozitivno uticati rast prodaje na tržištima u razvoju, kao i veliki sportski događaji – olimpijske igre u Londonu i prvenstvo Evrope u fudbalu u Poljskoj i Ukrajini.