Koncept smanjenja potrošnje jednokratnih ambalažnih kesa u dm maloprodajnim objektima
dm drogerie markt je od juna 2012 započeo sa sprovodjenjem ideje da smanji potrošnju jednokratnih plastičnih kesa i da kupcima ponudi ekološki prihvatljiva rešenja koja su manje štetna za životnu sredinu. Kupci imaju mogućnost da za kupovinu u dm-u izaberu neku od trajnih torbi izradjenih od reciklirane folije i pamuka, što predstavlja ekološku alternativu recikliranim plastičnim kesama. Ukoliko se kupci ipak odluče za plastične kese, na raspolaganju im stoje besplatne male reciklirane kese ili velike reciklirane kese po ceni od 9 dinara.
Uvodjenjem recikliranih kesa i korišćenjem torbi za višekratnu upotrebu, dm želi da da doprinos zaštiti životne sredine i na taj način smanji upotrebu plastičnih kesa. Ovaj standard je već primenjen u svih 11 zemalja u kojima dm posluje širom Evrope i naišao je na dobar prijem kod potrošača i rezultovao je višestrukim smanjenjem potrošnje ambalažnih kesa i masovnim prelaskom kupaca na trajne torbe koje kupac nosi sa sobom prilikom kupovine. dm koncern je od 2010 član organizacije WWF Climate Group, u skladu sa čim se obavezuje da će do 2013. smanjiti emisiju CO2 za 15%.
Kako bi dodatno pojačao aktivnosti u pravcu očuvanja životne sredine, dm u junu 2012 sprovodi kampanju promovisanja ekoloških proizvoda za domaćinstvo, uvodi u maloprodajnim objektima kontejnere za prikupljanje istrošenih baterija za reciklažu, dok će zaposleni dm-a saglasno korporacijskoj praksi, učestovati na nacionalnom volonterskom projektu „Očistimo Srbiju – Veliko spremanje Srbije“.