Dvojnici_Kejt_i_Wiliama_u_P&G_Domu_.

Par koji liči na Vilijam i Kejt služio čaj majkama olimpijaca

Procter & Gamble, svetski partner Olimpijskih igara ugostio je mame Olimpijaca na čajanci sa dvojnicima kraljevskog para u P&G Domu u Londonu. Mame olimpijaca iz celog sveta uživale su u tradicionalnom engleskom običaju sa glumcima koji neodoljivo podsećaju na Vilijama i Kejt.

Mame i članovi porodica olimpijaca bile su na čajanci u P&G Domu,  “kući van kuće” koja se nalazi u centralnom Londonu. Ovo je mesto gde P&G ispunjava svoje obećanje iz kampanje „Hvala ti, Mama“, služeći mame nekih od najboljih svetskih sportista tokom Olimpijskih igara 2012.

Povezana vest:  Panel diskusija “Psihičko zlostavljanje u partnerskim odnosima” inspirisana drugom sezonom serije “Azbuka našeg života”

Phil Duncan, svetski dizajner tokom čajanke izjavio je :“ Hteli smo da se mame u P&G Domu zabave i da osete duh Londona.Tokom ceremonije otvaranja shvatili smo da ništa nije važnije od kraljevske porodice, te smo pozvali dvojnike Vilijama i Kejt da nam se pridruže na čajanci i dočaraju nam londonsku kulturu.”

“Bilo je divno doći i družiti se sa mamama olimpijaca. Ovo je neverovatan dom, a P&G  je uradio divnu stvar omogućivši specijalno mesto gde mame mogu da uživaju za vreme Olimpijskih igara. Želela bih da opet posetim P&G  Dom i da mi urade manikir sa britanskim dizajnom”, oduševljeno je izjavila dvojnica Kejt, Gabriela Daglas.

Povezana vest:  Beč: Rashlađene prostorija bez klima-uređaja

P&G kampanja “Hvala ti mama”, deo je partnerstva sa Olimpijskim igrama u kojoj P&G naglašava da iza svakog fantastičnog sportiste stoji još fantastičnija mama. “Hvala ti mama” predstavlja najveću kampaniji tokom sto sedamdeset i pet godina duge istorije P&G-a. P&G brendovi podržavaju više od 150 sportista.

„Hvala ti mama“ kampanja oživela je u javnosti još u aprilu mesecu, i trajaće od avgusta. P&G brendovi prodavali su se temetski u duhu Olimpijskih igara u čak više od 4 miliona prodavnica širom sveta. Kao deo kampanje, P&G je takođe uspeo da obezbedi 5 miliona dolara za podršku lokalnim programima za razvoj sporta iz dela prodaje i donacija od vodećih brendova kao što su Pampers®, Tide®, Gillette® i Pantene®.

Povezana vest:  Savršeni pokloni za Dan žena koje možete pronaći na jednom mestu

Kako bi se zahvalili majkama olimpijaca, kompanija P&G je napravila seriju filmova koji kroz priču ovih majki govore kako je to odgajati olimpijce koje možete pogledati na Youtube-u.

Video snimak sa čajanke na kojoj su bili dvojnici kraljevskog para i mame olimpijaca možete pogledati na adresi : http://isbx.it/ae9a6.

Više informacija o kampanji „Hvala ti mama“, kao i sve aktivnosti kampanje, fotografije i video snimke možete naći na adresi: www.PGThankYouMomMediaCenter.com