TIKVEŠ MEĐU 100 RASTUĆIH BRENDOVA U SVETU
Vinarija Tikveš i njeno vino „Bela Voda“ našli su se na prestižnoj listi magazina „M&M Global“ među 100 rastućih svetskih brendova. Tikveš je jedini brend iz Makedonije i jedan od tri iz šireg regiona (pored „Vegete“ iz Hrvatske i brenda „Ülker“ iz Turske) koji ima potencijal da postane globalno poznat.
Lista magazina „M&M Global“ ne predstavlja rangiranje prema budžetima i profitu, već prema nematerijalnim vrednostima brenda. Kategorije uzete u obzir prilikom odabira su neočekivanost, gde je vinarija Tikveš osvojila 5 od mogućih 10 poena, globalni utisak (3/10), lokalna autentičnost (9/10) i buzz ili uticaj na društvenim mrežama (5/10). Prilikom pripreme liste, konsultovani su brend eksperti iz celog sveta.
Časopis “M&M Global” više od dve decenije prati promene u medijskom okruženju i veoma je cenjen među marketing profesionalcima i kompanijama na svetskom reklamnom tržištu. Ovaj uticajni magazin prati i analizira globalne teme koje utiču na svakog učesnika u biznisu kao što su cene, kreativnost, efektivnost, fragmentacija, biznis modeli, merenja i rast i mnoge druge.
Da podsetimo, crveno vino „Bela Voda 2010“ vinarije Tikveš je prvo vino iz regiona koje je vodeći svetski vinski kritičar Robert Parker ocenio sa 94 poena (od mogućih 100). Ovo vino je jedinstvena kupaža sorti vranac i plavac mali i deo je ekskluzivne linije Tikveš teroar vina.