Prvi rođendan Supermarketa

bedz 01Konceptualna radnja Supermarket concept store proslavlja prvu godišnjicu postojanja 24. novembra. Smeli dizajn prostora koji je pobrao nekoliko nagrada i inovativna mešavina komercijalnih i kulturnih sadržaja, privukli su globalnu pažnju. 
Fotografije i priča o Supermarketu su izašli u preko 70 svetskih časopisa iz oblasti dizajna, arhitekture i lifestyla, kao što su Frame, Surface, Revista Ambientes, WeAr i dr. Pre nekoliko nedelja se pojavio članak pod nazivom “Belgrade Upgrade” čak i u prestižnom New York Times magazinu, u kome se Supermarket pominje kao jedna od lokaciju koja se u Beogradu mora posetiti. Maja Lalić iz studija reMiks, jedan od autora projekta, kaže: “Najvećim uspehom ovog projekta smatramo pozicioniranje domaće kreativnosti na svetskoj sceni. Supermarket je autentičan “domaći proizvod” koji je svojom originalnošću privukao pažnju evropskih, američkih, turskih, kinekih japanskih, indijskih medija. Zahvaljujući njihovim reportažama, Supermarket je odigrao značajno mesto i u pozicioniranju Beograda kao novog centra kreativne industrije, a sa druge strane ambiciozno zauzeo poziciju predvodnika čitave generacije stručnjaka i mladih ljudi u ovim oblastima, sa idejom da se i domaći “proizvodi” iz tih oblasti mogu uspešno plasirati na međunarodno tržište.”
IMG_7792Cilj Supermarketa nije samo da funkcioniše samo kao komercijalni entitet, već se u proteklih godinu dana pozicionirao kao novi kulturni centar. U prostoru Supermarketa svoje izložbe su imali Branko Lukić, Slavimir Stojanović, Biljana Cincarević, selekcija domaćeg dizajna Young Serbian Designers predstavljena na aprilskom Sajmu namestaja u Milanu, brazilski umetnik Andre de Lima, Ljudmila Stratimirović… “Prošle nedelje smo organizovali mini-konferenciju posvećenu danskom dizajnu pod nazivom 100% Danska, koju su organizovali Supermarket i organizacija Mikser u saradnji sa danskom ambasadom. Taj događaj ilustruje pravac kojim će se Supermarket kretati. U proleće sledeće organizovaćemo 100% Green, posvećen ekološkim temama, gde ćemo se potruditi da opet napravimo spoj komercijalnih, edukativnih i zabavnih sadržaja”, kaže Nina Babić, kreativni direktor Supermarketa. 
Supermarket je u proteklom periodu bio značajna platforma za promociju domaćeg dizajna. Vladimir Marković, izvršni direktor Supermarketa kaže: “Nastavićemo sa idejom da ovo bude mesto gde domaći dizajn nalazi svoje konzumente. Namera nam je da proširimo postojeću ponudu u našem Fashion Loungeu novim, manje poznatim kreatorima, pored već etabliranih kao što su Dragana Ognjenović, Irena Grahovac, Aleksandar Nikolich, Ana Šekuarac, koji u novu sezonu ulaze sa novim kolekcijama. Pored mode, nastojaćemo da razvijamo i ostale segmente ponude Supermarketa.” 

Povezana vest:  Prva ovogodišnja tribina Hemofarm fondacije „Na kafi sa psihologom” Tema: Samo nam je ljubav potrebna