MT:S NOĆ REKLAMOŽDERA 2012.
Milica Mandić “Ambasadorka Reklamoždera”
Protekla je još jedna, 13. beogradska ms: Noć Reklamoždera u sjajnoj atmosferi i ludoj zabavi. Publika je uživala u više od trista najnovijih, najkreativnijih i najzanimljivijih reklama po izboru najčuvenije reklamoteke- Jean Marie Boursicot. Američki advertajzing u svom najboljrm izdanju, neverovatne peruanske reklame, serijal reklama posvećen „Star Wars“-u, urnebesne japanske reklame, kao i najnovije kampanje prestižnih modnih brendova, samo su deo sjajnih ostvarenja ovogodišnjeg programa.
Publici je predstavljena i svetska košarkaška atrakcija MIDNIGHT MADNESS . Spektakl koji je mix košarke, uličnog basketa, muzike, zakucavanja i pozitivnih vibracija. Obratio se i gospodin Nhamo Shire, osnivač ovog planetrarno popularnog projekta, i najavio održavanje ovog takmičenja u Srbiji sledeće godine. Proslavljeni igrač Radničkog iz Kragujevca, , Mathew Bryan Amaning, podsetio je mlade na važnost sporta, i velike mogućnosti koje takmičenje Midnight Madness pruža.
Uručeno je nekoliko prestižnih priznanja ljudima koji su svojim radom i aktivnostima doprineli promociji Srbije na najbolji mogući način i dali podsticaj domaćoj kreativnosti.
Priznanje BRAND SRBIJA, kojim su ovenčani neki od naših najuspešnijuh ljudi koji su svojim radom i uspesima promovisali našu zemlju, ove godine je pripalo našim sjajnim momcima, FIBA svetskim prvacima u basketu 3 na 3, u seniorskoj i junorskoj konkurenciji. Ispred seniorske ekipe, nagradu je primio Dušana Domovića Buluta, dok su nas sva trojica, zlatnih junior- Luku Anđušića, Miloša Jankovića I Mihaila Andrića pozdravili nsa bine Sava Centra. Priznanja im je uručio Vladan Bojić , ispred marketinga Telekoma Srbije , generalnog pokrovitelja Noći Reklamoždera.
GRAND SLAM priznanje, za doprinos razvoja marketinških komunikacija u našoj zemlji, pripala je gospodinu Srđanu Šaperu, ispred kompanije Mc Cann Beograd, dok je priznanje WORLD TOUR za reklamu koja se našla u svetskoj selekciji Noći Reklamoždera pripala kompaniji Imlek i reklami za Jogood voćne jogurte. Pošto je za najatraktivnije reklame potrebno imati dobru ideju, ovu nagradu je dodelila Viktorija Radojević ispred kompanije Idea.
Naši olimpijci su nam priredili mnogo radosti ove godine, a London i ceo svet pokorila je naša zlatna Milica Mandić, promovišući izuzetne sportske discipline i sjajne vrednosti tako da je ona, sasvim zaslužno odnela priznanje AMBASADOR REKLAMOŽDERA. Nagradu joj je uručila, Mira Spiridonović, direktorka Top Travel Centara, koja je jednog od najsrećnijih Reklamoždera obradovala putovanjem u Rim.
Ove godine smo dodelili i posebno priznanje HRABRO SRCE našim istaknutim sportistima, paraolimpijcima koji su nas obradovali ove godine. Priznanje je uručeno gospodinu Zoranu Mićoviću, predsedniku Paraolimpijskog komiteta Srbije, Draženku Mitroviću, osvajaču srebrne medalje na Igrama u Londonu u bacanju diska. Nagradu im je dodelio Ognjen Zarubica, ispred kompanije Hyundai Electronics. Hyundai Electronic je i jednog rođendanca obradovao vrednim vaučerom.
Mt:s Noć Reklamoždera promoviše dobre ideje i kreativnost, tako da je dodeljeno i priznanje NAJ DIZAJN, projektu Packtivity koji organizuje izbor za naj dizajn ambalaže. Nagradu je primio Dušan Vulović, director projekta Packtivity, a nagradu mu je uručila naših najoriginalnijih i najuspešnijih slikarki Jelena Blečić.
Nakon dugog i nestrpljivog iščekivanja i vrednog glasanja proglašen je i pobednik u kategoriji za NAJPOPULARNIJU DOMAĆU REKLAMU 2012. Publika je odlučila da je to reklama za Grand Kafu „Šoljice“, koju je uradila agenija Draft Affirma.
Mt:s Noć Reklamoždera i agencije International Scouting Office, biralu NOVO LICE TV REKLAME. Konkurencija je bila jaka, ali novo lice, koje dobija mogućnost učestvovanja u budućim reklamama je šesnaestogodišnja Nađa Ivović, iz Beograda, učenica VI Beogradske gimnazije.
Publika se sjajno zabavljala, osvojila vredne nagrade, uživala u svim iznenađenjima koja su organizatori spremili za njih i sve proratila burnim aplauzima i oduševljenjem. Zbog te činjenice, predstavnik reklamoteke Jean Marie Bursicot- generalni menadžer Dimitri Fleury je obećao Beograđanima, da će naredne godine, svetska premijera Noći Reklamoždera biti u Beogradu odakle će krenuti u obilazak cele planete.