Heinekenov „Remix Future Bottle Design“ konkurs ulazi u završnicu, srpski dizajneri kreirali 12 rešenja odabranih u najboljih 100
Heinekenov „Remix Future Bottle Design“ konkurs ulazi u završnicu a čak pet srpskih dizajnera može da se nada pobedi, sa ukupno 12 rešenja koja su odabrana u najboljih sto.
Kao i prošle godine, i ove godine, stručni žiri koji čine Joshua Davis, pionir digitalnog dizajna, Evan Orensten, suosnivač i izvršni urednik Cool Hunting-a, Mark Dytham, suosnivač globalne kreativne mreže „PechaKucha“ i Mark van Iterson, Heineken globalni dizajn direktor odabraće pobednički dizajn koji će krasiti Heineken 2013/2014 Limited Edition bocu, a naćiće se u prodaji od decembra 2013. godine.
Pored toga, najkreativnija rešenja po oceni žirija, ukupno njih trideset, biće izložena na Milanskoj nedelji dizajna u aprilu 2013. godine, gde će odabrani mladi dizajneri moći da svoj rad predstave ljubiteljima dizajna iz celog sveta.
Podsećanja radi „Remix Future Bottle Design“ pružio je priliku dizajnerima širom sveta da koriste prošlost brenda, da ih inspiriše da stvore nešto novo za njegovu budućnost. Prvi put učesnici su imali slobodu da se igraju i kombinuju stotine istorijskih vizuala brenda kako bi kreirali jedinstvenu Heineken bocu budućnosti, i daju lični pečat ovom prepoznatljivom svetskom brendu.
Pratite rezultate konkursa na Heinekenovom interaktivnom sajtu www.yourfuturebottle.com