imlek_noviKompanija Imlek u istraživanju „Moja Srbija“ proglašena za najpopularnijeg domaćeg proizvođača
Kompanija Imlek je u istraživanju “Moja Srbija” sprovedenom 2010 godine na nacionalnom uzorku od 5.864 ispitanika u okviru akcije “Birajmo domaće”, proglašena je za ubedljivo najpopularnijeg proizvođača hrane i pića. U ovoj anketi tri od četiri ispitanika navode Imlek kao najpopularnijeg domaćeg proizvođača.
Projekat „Birajmo domaće“ je pokrenulo Udruženje građana Moja Srbija, početkom januara 2009. godine. On predstavlja reakciju grupe građana na efekte globalne ekonomske krize, koji se sve više osećaju i u Srbiji. Cilj projekta je podizanje svesti građana o važnosti kupovine domaćih proizvoda za opstanak i razvoj proizvodnih kapaciteta Srbije.
Da podsetimo, u  istraživanju “Moja Srbija”  sprovedenom 2009 godine, na pitanje koje su marke hrane i pića domaćeg porekla najpopularnije u Srbiji, marka Moja Kravica je zauzela treće mesto . Moja Kravica brend je navedena od strane 36% uzorka. Istrazivanje je sprovedeno na nacionalno reprezentativnom uzorku od 2.146 ispitanika.
Povezana vest:  IKEA istraživanje o podeli kućnih poslova tokom pandemije