Nadja Jokanovic i Nina MilovicWannabe-Collection-Editorijal-9Novi srpski modni brend Wannabe

Nakon tri godine od osnivanja najpopularnijeg fashion, beauty i lifestyle web magazina na Balkanu Wannabe Magazine, dve upešne mlade preduzetnice koje su ovaj magazin i osnovale Nađa Jokanović i Nina Milović došle su na ideju da svoj brend i delatnost razvijaju regionalno izrađujući novi srpski brend, nosiv za sve generacije.
Wannabe Magazine, koji mesečno posećuje 650 000 ljudi namenjen je prvenstveno mladim ženama koje žele da se informišu i istražuju o modi i nezi uz brojne lifestyle, obrazovne i zabavne teme, poslužio je kao inspiracija za ovu kolekciju.
-Prateći naše čitateljke već tri godine, ali i brojne modne blogerke koje su počele sa nama, svakodnevno smo imali pravo stanje potreba ovih žena da se informišu o modi, stilu, uklopivim kombinacijama, bojama, trendovima. Tako da smo ove godine želele da svojim čitateljkama ali i svim pripadnicama ženskog pola pružimo nešto novo i drugačije kreirajući modni brend pod nazivom Wannabe Collection. Naša kolekcija prati aktuelne trendove, pruža udobnost, funkcionalnost i kvalitet – stakla je Nađa Jokanović, suosnivač Wannabe Magazine.
Na pitanje koje boje i materijali dominiraju u prvoj Wannabe Collection, Nina Milović, suosnivač magazina je istakla da se to crna, krem, zlatna i prljavo roze, kao i neizbežna bež. Odevni komadi su uklopivi, za nekoga jednostavni a ono što je interesanto jeste limitiranost serija i mesečna iznenađenja, kao dopune kolekciji. Kolekcija je izrađena od najfinijih materijala, a 15.oktobra će premijerno svi komadi biti predstavljeni u Ušće Šoping centru.

Povezana vest:  Počinje nova školska godina za oko 876.000 đaka