Pobedi strah, spreči nasilje
Danas, na Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama, kompanija Avon pokreće novu kampanju na društvenim mrežama u okviru svog programa „Reci NE nasilju u porodici“. Cilj kampanje #SeeTheSigns je podizanje svesti o nasilju u porodici, edukovanje javnosti i žrtava kako da prepoznaju različite oblike nasilja, bezbedno intervenišu i traže pomoć. Trajanje kampanje je planirano tokom 16 dana aktivizma, Svetskog pokreta za zaštitu ljudskih prava i borbu protiv rodno zasnovanog nasilja.
Globalna kampanja biće aktivirana na Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest profilu kompanije Avon Srbija. Korišćenjem hashtaga-a #SeeTheSigns, korisnicima društvenih mreža se pruža prilika da pošalju poruke dalje, ukažu na znakove nasilja u porodici i pomognu jedni drugima kako bi prepoznali česte i suptilne pokazatelje zlostavljanja. Svaki podatak i poruka se mogu podeliti preko specijalno dizajniranog mikro sajta http://www.avonserbia.info/domestic/index.html na kome se nalazi i 16 posebno izdizajniranih vizuala koji nose snažnu poruku za javnost.
„Nedostatak komunikacije i razgovora na temu nasilja u porodici dovodi do rasta problema“, istakla je poznata glumica i zaštitno lice parfema Avon Instinct, Megan Foks, koja je pružila podršku pri lansiranju kampanje. Ona dodaje da „pokretanjem #SeetheSigns, Avon Fondacija teži da stvori globalni pokret koji će da ohrabri i motiviše ljude da dele i edukuju druge o znacima zlostavljanja. Na taj način možemo doprineti sprečavanju širenja epidemije nasilja“.
Svaka druga žena u Srbiji je žrtva psihičkog nasilja, a svaka četvrta je bar jednom u životu bila izložena fizičkom nasilju u porodici. Upozorenjima i otkrivanjem znakova, koji ukazuju na nasilno ponašanje, predstavljenih na popularnim društvenim mrežama, kompanija Avon teži da deluje preventivno i pruži pomoć onima kojima je potrebna. Poslednji dan kampanje će biti 10. decembar, Međunarodni dan ljudskih prava.