DEČIJA KREATIVNOST NA DELU UZ ALEVA NATUR ZAČINE
Kompanija „Aleva“, jedna od najprestižnijih srpskih kompanija u oblasti prehrambene industrije, organizovala je edukativno, interaktivno i zabavno druženje „Mali veliki kuvari“, sa mališanima iz osnovne škole „Jovan Miodragović“, na Vračaru. Đaci-trećaci su zajedno sa novinarima i animatorom Bojanom Lojkovićem, spremali ukusne obroke uz upotrebu Aleva Natur začina koji sadrže čak 12 vrsta sušenog povrća: paprika, paradajz, šargarepa, paštrnak, luk, celer, praziluk, kupus, krompir, brokoli, peršun, vlašac, a njihova kreativnost je na poseban način ulepšala dan svima prisutnima.
Animator je, kroz zabavno-edukativan program, govorio deci o povrću i začinima, deca su imala priliku i uživo da ih drže u ručicama, pomirišu, seckaju, nauče njihovu nutritivnu vrednost i važnost u svakodnevnoj ishrani, i inspirisao ih je da aktivno učestvuju kod kuće u izboru obroka i kuvanju. Deca su dobila i keceljice, kao i mini pribor za rad. Kompanija „Aleva“ je nedavno lansirala i novu liniju monokomponentnih začina, poput bosiljka i mirođije, i na originalan način ih, u malim saksijama, predstavila mališanima.
Marketing menadžer kompanije „Aleva“, Majda Kepčija, sa ponosom ističe da će kompanija u budućnosti organizovati češće aktivnosti poput ove, nastojeći da upozna javnost, ali i naše najmlađe i najdraže, sa principima zdrave hrane. „Zdrava hrana ne znači bezukusna i neprimamljiva, naprotiv, Aleva Natur je spoj kvaliteta, iskustva, zdravlja i punog ukusa, i kao takva predstavlja idealan dodatak svakom jelu. Na tim principima je zasnovan Zavet koji su svi zaposleni u kompaniji, položili svojim potrošačima.“
Deca iz škole „Jovan Miodragović“, redovno učestvuju u akcijama edukativnog, zabavnog i humanitarnog tipa, a direktorka škole, Maja Marković, kaže da se trudi da dečija aktivacija i animacija u okviru škole, ne budu klasične i standardne, već da imaju realne ciljeve koji će motivisati mališane. „Akcija koju smo organizovali zajedno sa kompanijom „Aleva“ je edukativnog, ali i zabavnog karaktera, što nam je naročito važno u radu i odnosu sa decom. Ideja je kako da ih motivišemo da uče i nauče, na suptilan i njima interesantan način. Pitanja zdrave ishrane su trenutno jako popularna i važna, jer živimo u vremenu brze, masne i nekvalitetne hrane koja utiče loše na zdravlje naše dece, a sve se to kasnije odražava na kvalitet života. Za svaku akciju sličnu ovoj, imamo punu podršku roditelja, što nam je takođe primarno.“