Palette Salon Colors za raskošnu boju kose za kojom se svi okreću
Svaka žena zaslužuje najbolje, pogotovo kada je u pitanju bojenje kose. Zahvaljujući najnovijem asortimanu Palette boja za kosu sada je moguće dobiti intenzivnu, dugotrajnu i raskošnu boju kose koju biste inače mogli da dobijete samo kod profesionalnih frizera. Novi Palette Salon Colors asortiman je prva linija Palette boja za kosu inspirisana iskustvom profesionalnih frizera – za neverovatno raskošnu, dugotrajnu boju kose sa 30 posto više intenzivnog sjaja .
Palette Salon Colors kolor krema visokih performansi sadrži profesionalni miks pigmenata intenzivnih boja visokog kvaliteta za dobijanje željene nijanse i savršeno pokrivanje sedih. Negujući balsam pruža vlasima kose dubinsku negu, obnavljajući je iznutra i prekrivajući je spolja zaštitnim slojem koji ojačava i omekšava kosu, dajući joj neverovatan sjaj.
Sa asortimanom u okviru koga možete birati između 15 modernih nijansi, Palette Salon Colors obezbeđuje profesionalni miks boja koje odgovaraju svakom ženskom stilu, od trendseterski platinasto plavih nijansi koje obasjavaju sve najbolje žurke ove sezone sve do uvek trendi mahagoni smeđih, intenzivno crvenih i intenzivno crnih. Asortiman takođe uključuje i potpuno novu bakarno plavu nijansu inspirisanu bakarnim tonovima koji su „zapalili“ svet mode ove sezone. Od mekanih kestenjastih uvojaka do riđih izgleda, vatreno crvene nijanse definitivno privlače sve poglede na najmodernijim događajima ove praznične sezone.
Novi Palette Salon Colors asortiman sa svojim modernim dizajnom pakovanja zadovoljava sve veću potrebu žena za proizvodima za kosu profesionalnog kvaliteta, po pristupačnim cenama. Aplikaciona bočica jednostavna je za upotrebu i omogućava praktično bojenje kose u udobnosti doma uz fantastične rezultate bojenja.
Palette Salon Colors, poslednja inovacija od Palette – broj 1 brend boja za kosu u Evropi – vas čeka na policama radnji širom zemlje.
2 Podaci se odnose na tržište Evrope, period januar – jun 2013 prema Eurobrandshare izveštaju, koji je baziran na agregaciji podataka sa tržišta po istraživanju Nielsen i IRI Group.