newsweekNjuzvik ponovo u štampi

Magazin Njuzvik, koji je od kraja 2012. u SAD bio dostupan samo na internetu, od petka će ponovo objavljivati i svoje štampano izdanje.
Kompanija IBT MEdia odlučila je da ponovo pokrene štampanu verziju nekada čuvenog nedeljnika, koji je zbog finansijskih teškoća gotovo bio ugašen.
Kompanija je usvojila novu strategiju rada, koja se kosi sa dosadašnjom praksom, jer će novi magazin predstaviti kao ekskluzivni proizvod, stampan na kvalitetnijem papiru od ostalih.
„Svake sedmice pružaćemo kvalitet mesečnika“, rekao je AFP-u glavni i odgovorni urednik Džim impoko.
Proglem sa „ekskluzivnošću“ predstaća cena koja je znatno viša od ostalih magazina. Njuzvik će se u SAD prodavati za 7,99 dolara dok će godišnja pretplata iznositi oko 150 dolara što je pet puta više od pretplate za Tajm.
U Evropi, štampano izdanje nikada nije prestalo da izlazi, a njegova cena varira od zemlje do zemlje.
Prvi novi broj u 70.000 primeraka izlazi u petak a Njuzvikov cilj je 100.000 primeraka u SAD i još 100.000 u ostatku sveta.
Njuzvik trenutno zapošljava 29 novinara a plan im je da se bave istraživačkim novinarstvom.
Povratak Njuzvika štampanom izdanju predstavlja završetak turbulentnog perioda za ovaj nedeljnik koji je prvi put izašao 1933. godine. Početkom 1990ih magazin je čitalo oko 3,3 miliona ljudi ali je u poslednje dve decenije prodaja počela da opada i do 2010. je pala na 1,5 miliona.
Pošto je promenio više vlasnika, Njuzvik je „završio“ u rukama IBT Medije.

Povezana vest:  Najnoviji Silanov asortiman omekšivača za veš