TN 1 SPRING PARKTERRANOVA PROLEĆNO IZNENAĐENjE

Terranova, jedan od najvažnijih urbanih, robnih marki za mlade, s ponudom moderne odeće po pristupačnoj ceni i razvijenom maloprodajnom mrežom u više od 35 zemalja širom sveta, bazire svoje poslovanje na tri ključna kvaliteta:
easy to wear – jednostavan, pročišćen stil;
easy to live – osećaj slobode i neformalnosti kojim odiše svaki Terranova komad;
easy to buy – pristupačnost cena.
Najnoviji svetski trendovi pretočeni su u linije za mlade: Spring park, Urban street i Urban Grunge. Tu je i aktuelna prolećna kolekcija za najmlađe – Terranova Kids, kao i značajno proširena ponuda moderno dizajniranog jeansa po najpovoljnijim cenama.
Osluškujći želje i prateći potrebe mlađe, urbane populacije, Terranova je priredila svojim cenjenim potrošačima PROLEĆNO IZNENAĐENjE.
Vodeći se idejom da je moda pre svega namenjena onima koji će je najbolje izneti i predstaviti u realnom životu, celokupan asortiman proizvoda iz prolećne kolekcije, biće u naredne 2 nedelje na akcijskom sniženju do 50%.
Akcija je aktuelna u svim maloprodajnim objektima Terranove, širom Srbije, gde možete doći do kompletnog stajlinga iz prolećne kolekcije, po najpovoljnijim cenama.
Pozivamo vas da posetite naše maloprodajne objekte, odaberete svoje modne komade i dočekate proleće u trendu!

Povezana vest:  Nestlé planira da zaposli više od 20.000 mladih u Evropi