Najlepše okićena jelka za UNICEF

jelka_ziri_1Hotel Hyatt Regency Beograd i ove godine u okviru svog projekta „Hajat Planeta”, tradicionalno organizuje Izbor najlepše okićene novogodišnje jelke. Takmičenje, u kome će kao i do sada svoju kreativnost predstaviti šesnaest kompanija, održace se u četvrtak 10. 12. 2009. u lobiju hotela Hyatt sa početkom u 18h. 
Ovogodišnja tema Izbora nosi naziv „GO GREEN“, sa fokusom na eko-frendli pristupu u dekorisanju. Učesnici će imati priliku da kroz druženje predstave svoje ideje i maštovitost u osmišljavanju ukrasa kojima će oplemeniti svoje novogodišnje jelke. 
U ovogodišnjoj konkurenciji nalazi se šesnaest kompanija među kojima su: Ashley Worldgroup, Sandoz, Avon, Fashion company, Delegacija Evropske komisije, Societe Generale Banka, Blic Žena, Sensa & Elle Dekor, Lufthansa & Swiss Air Lines, Coca-Cola, Hello!, Gigaset, Bambi, Direct Group, Grand Motors i Eko Srbija. 
U okviru svog filantropskog projekta „Hajat Planeta”, a u cilju pomoći lokalnoj zajednici, beogradski Hzatt je ovogodišnju akciju kićenja novogodišnjih jelki „GO GREEN“ ostvario u saradnji sa UNICEF-om i ukupan iznos, od participacije kompanija učesnika, biće doniran UNICEF-ovim projektima. 
Najlepšu jelku biraće žiri u sastavu slikarke Jelena Negovanović i Jelena Blečić, voditelj RTS-a Igor Karadarević, modne kreatorke sestre Proković – Jelena i Svetlana, glumac (dobitnik nagrade Miloš Žutić) Goran Jevtić i muzička zvezda Tijana Dapčević. 
Pod pokroviteljstvom Global Hyatt Korporacije, hotel Hyatt Regency Beograd je deo programa „Hajat Planeta“, ciji je glavni cilj – očuvanje i prezervacija naše životne sredine, kao i edukacija o važnosti da se sačuva planeta za buduće generacije. Saradnja sa UNICEF-om je još jedna lepa prilika da kompanija Hyatt, zajedno sa kompanijama učesnicama, doprinese podizanju društvene svesti i svojim angažmanom odgovori na teškoće sa kojima se suočava naše društvo. 

Povezana vest:  Nova Fashion&Friends reklamna kampanja nudi beg u nepoznato