Iz NemackeMeriva, Mokka i Klaudjia -savršeni Opel partneri iz Nemačke
 
Supermodel Klaudija Šifer trenutno osvaja TV publiku širom Evrope svojim „chic“ reklamnim kampanjama sa sloganom „Iz Nemačke“ za Opel Merivu i Mokku. Kao odgovor na ogroman uticaj pomenutih kampanja na publiku, Opel objavljuje dva video snimka i nekoliko fotografija iza scene uz video reklamne kampanje tako da svako može da uživa u čarima modne ikone i privlačnosti Merive i Mokke u svakom trenutku.
Klaudija Šifer je Opelov evropski brend ambasador i, kao jedan od najpoznatijih nemačkih „izvoznih proizvoda“, unosi notu svog jedinstvenog glamura i šarma u reklamne kampanje sa sloganom „Iz Nemačke“. One ilustruju trajnu privlačnost sjajnog nemačkog inženjeringa, kao što su, inteligentna, zadnja vrata Opel Merive koja se otvaraju u kontra smeru i adaptibilna tehnologija vožnje sa pogonom na sva četiri točka SUV Mokke. Kao prepoznatljivo nemačkom licu Opela u Evropi, Klaudiji nova uloga podjednako dobro pristaje kao i garderoba koju je nosila u svojoj međunarodnoj karijeri modela dugoj više od 25 godina.  Na kraju svake reklame, ona se odjavljuje uz reči dobitne kombinacije: „Iz Nemačke“.
Reklamna kampanja je lansirana početkom februara širom Evrope. „Klaudija je velika nemačka ikona sa velikim medjunarodnim uticajem, koja se u potpunosti identifikuje sa vrednostima našeg brenda,“ rekla je Tina Miler Potpredsednik Opela za marketing. „Reakcija publike na humor i stil u ovim TV reklamama je veoma pozitivna, i veoma nam je drago da ih učinimo dostupnim da publika širom sveta može da uživa u njima.“
Povezana vest:  Nova Opel Astra BiTurbo hečbek: „Pikantna“