GT-Good-Taste-2Srpski AQOS automobili imaće svetsku premijeru u Ženevi 2016.

U sopštenju tima Agos navodi se sledeće: -Ono što se moglo očekivati se i desilo. Aqos Technologies će imati svetsku premijeru na salonu automobila u Ženevi 2016. godine.
Nedavno smo imali priliku da čitamo intervju sa liderom tima Sašom Milovančevićem, koji nam je preneo svoje viđenje razvoja jedinstvenog automobila sa početka 21. veka. Nakon samo nekoliko meseci, i velike medijske pažnje, tim Aqos automobila je uspešno ugovorio svetsku premijeru svojih automobila na Ženevskom salonu automobila, kao jednom od najprestižnijih, i tom prilikom se sprema premijera koncepta automobila, koji treba da zadovolje i one sa najistaknutijim ukusom.
Aqos techonologies, kompanija koja razvija i dizajnira Aqos automobile, ovih dana je predstavila i novi projekat Grand Turizmo koncepta, popularno nazvan GT Good Taste. Ovaj koncept prezentuje izvanredna linija i sklad emocija pri izradi, što sve Aqos automobile čini jedinstvenim.
Kada je ljubav dovoljna vremenu i kada je rad dovoljan talentu a spoznaja duhu, slobodni ste da društveno-korporativni puritanizam zamenite hedonizmom ličnog stvaranja i da plod takvog procesa iskusi svako ko je spreman na prestanak poricanja slobode koju nam je čin rođenja doneo. Tada počinje lucidnost čulnosti i ako mislite da je reč o vinu – ta istina ostaje sveprisutna ali u ovom slučaju reč je o automombilima – AQOS-u. Rezultat je četvorosed satkan na TUBE-FRAME-u prekriven karbon kevlarskom oplatom ( u bliskoj budućnosti oplemenjen znanjem Tehnološkog fakulteta u Beogradu iz oblasti nano čestica). Za snagu doživljaja brine desetocilindrični motor sopstvene kostrukcije sa uglom međucilindarskih redova od 137 stepeni snage 510ks pri 7300o/min (540Nm/ 3700o/min) postvaljen napred – centralno (iza ose prednjih točkova koji distribuciju svoje moći vrši preko direktno izlazeće kardanske osovine u Trans-axl šemi sedmostepenog manuelnog menjačai i šper diferencijala na zadnje točkove. Ono što u maniru moderne auto industrije obavlja prekomerna elektronika kod AQOS-a radi savršen balans težine, geometrije (vešanja – dvostruka trougaona ramena, kočnice – karbon keramički diskovi sa šestoklipnim čeljustima) i pre svega jako soficticirane aerodinamike.
Nesebična upotreba vrhunskih materijala u enterijeru korespondira sa ergonomijom profilisanoj pre svega klijentu istančanog vozačkog ukusa. Ideologija brenda opredeljuje visoku svest njenih pobornika da ekstremne performanse (370km/h, od 0 do 100km/h za 4,3 sek) ovakvog automobila pre svega sami sebi demonstriraju na trkačkoj pisti dok će privilegiju posedovanja istih u svakodnevoj upotrebi deliti sa drugima kroz svoje džentlmensko nekorišćenje sopstvene superniornosti.

Povezana vest:  Novi Opel Crossland X: Šampion stila i funkcionalnosti