Ukoliko ste osoba koja voli čili sos na tostu a u potrazi ste za razumnim, ali u isto vreme „zaljućenim“ hečbekom, Opel Astra sa novim 1,6-litarskim BiTurbo dizel motorom je upravo automobil za vas (NEDC kombinovani ciklus potrošnje goriva: 4,0-4,1 l/100 km; 106-109 g/km CO2). Astra 1.6 BiTurbo CDTI iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzava za 8,6 sekundi, dok međuubrzanje od 80 do 120 km obavlja za 7,5 sekundi, i nastavlja da ubrzava sve do maksimalne brzine od 220 km/h. Ovaj spoj visokih performansi i skromne potrošnje čini ovu twin-turbo Astru jednim od najefikasnijih automobila u C segmentu.

Pored sjajne efikasnosti, elastičnost je takođe glavna prednost ovog vrhunskog motora sa 118 kW/160 ks. Maksimalni obrtni moment od 350 Nm je dostupan pri samo 1.500 o/min. U kombinaciji sa malom masom  (nova Astra je do 200 kilograma lakša u odnosu na prethodni model) i odličnim odzivom na papučici gasa, BiTurbo hitro ubrzava iz niskih obrtaja. Uparen sa šestostepenom manuelnom transmisijom, četvorocilindarski agregat sa sekvencijalnim turbo punjačem koji operiše u dva nivoa, uglađeno i progresivno podiže obrtaje do 4.000 u minuti, kada ostvaruje maksimalnu snagu. Motor je takođe veoma rafiniranog rada, što putnički odeljak Astre čini posebno tihim, komfornim i izdašnim prostorom za putovanja.

Povezana vest:  Prva u klasi: Nova generacija Opel Astre dolazi sa IntelliLux LED Matrix Light osvetljenjem

-Kada smo lansirali Astru prošle godine, njena kombinacija prostranosti, opremljenosti, komfora i digitalne povezanosti, uzdrmala je konkurenciju u C segmentu – kaže dr Karl-Tomas Nojman (Dr. Karl-Thomas Neumann), CEO Opela i nastavlja: – Nova Astra je jedan od najlakših automobila u segmentu, a kada je opremljena novim 1,6-litarskim twin-turbo motorom, malo je modela koji mogu da se nose sa jedinstvenim spojem snage, performansi, rafiniranosti i ekonomičnosti BiTurba.

Povezana vest:  Opelova perjanica sa „off-road“ izgledom: Nova Insignia Country Tourer

Potpuno nova arhitektura male mase obezbeđuje bazu, kako za hečbek Astru sa petoro vrata, tako i Sports Tourer. Integracija pametnih mobilnih telefona i revolucionarni sistem personalne konektivnosti i servisne asistencije, Opel OnStar, obezbeđuje vrhunsku digitalnu povezanost. Astra takođe nastavlja Opelovu tradiciju uvođenja komponenti u C segment, koje su prethodno bile dostupne isključivo u višim tržišnim segmentima, kao što su IntelliLux LED® matrični farovi .

Ovi kvaliteti su već doneli Astri mnoga priznanja. Pored titule za „Evropski automobil godine 2016.“, nova Astra je pobrala međunarodna priznanja kao što su „SAFETYBEST 2015“ i „Zlatni volan 2015.“. Takođe je dobila maksimalnih pet zvezdica za performanse na Euro NCAP „kreš“ testu. Astra BiTurbo hečbek je takođe pobednik važnih uporednih testova, sprovedenih od strane automobilskih medija. U Nemačkoj, „Auto Zeitung“ je naglasio: „Opel Astra pobeđuje premijum ligu“, nakon što je nova Astra bila bolja od Mercedesa A 220d i BMW-a 118d (izdanje 10./2016.); da bi „AutoBild“ (izdanje 17./2016.) objavio da Opel Astra „iza sebe ostavlja čak i BMW“.

Povezana vest:  Opel pokreće izvoz u Australiju

Cene za novu Astru 1.6 BiTurbo CDTI sa petoro vrata počinju već od atraktivnih € 27,310.