logoPeugeot_V_RVBRast prodaje Peugeot vozila 16,7 %
Uprkos finansijskoj krizi, Peugeot je u prvih šest meseci 2010. godine postigao izuzetne rezultate na svetskom nivou sa uvećanjem prodaje za ukupno 16,7%. Sa ukupno prodatih fantastičnih 1 093 000 vozila, Peugeot se sa šestog popeo na četvrto mesto proizvođača automobila u Evropi. Tržišno učešće u Evropi povećano je za 0,6%, tako da sada iznosi 7,8%.
Van evropskog tržišta, uspeh je još veći – u Latinskoj Americi prodaja je povećana za 10,3%, a u Kini za čak 32,7%.
Najviše razloga za ponos imali su modeli Peugeot 3008, čiji je plan prodaje prebačen za 25%, a prodato čak 65 000 prodatih vozila,  dok je 5008-ca, imala za 10% bolju prodaju od planirane. Peugeot 5008 sada vozi 40 000 novih vlasnika. Svakako, tu je i Peugeot RCZ – model budućnosti, koji je nakon lansiranja odmah prodat u 5 000 primeraka.
Za francuskog lava je 2010. godina počela velikim i važnim promenama: novim brend konceptom i vizuelnim identitetom proslavljen je jubilej 200 godina postojanja brenda Peugeot, uz nov slogan „Motion&Emotion“. Za ovu godinu je zakazano i lansiranje elektromobila – modela  iOn, za koji je evropsko tržište pokazalo veliko interesovanje.
Povezana vest:  Seat zabeležio porast izvoza na strana tržišta