YCC2010_Fashion_1st_prize_EU_France_01Chevrolet odaje počast „Balkanskom ritmu“ i sevajućim varnicama
Internacionalni žiri je 19.juna u mestu Zolder u Belgiji izabrao pobednike četvrtog po redu takmičenja Mladi?Kreativni?Chevrolet! Pobednički individualni i grupni projekti dolaze iz Austrije (oblast muzike), Francuske (oblast mode i oblast video), Portugala (oblast vizuelnih umetnosti) i Velike Britanije (oblast fotografije).
“Balkanski ritam”, oživljavanje prizora grada i agresivan dizajn oduševili su evropski žiri. Pasa Mustafa, na čelu kompanije Digital Studios, Endemol iz Velike Britanije je izjavio da je bilo očigledno da je “dosta truda uloženo u projekte” i da je žiri imao otežan zadatak zbog “velikog broja veoma kreativnih i izvanrednih radova”.
Četvrta godina takmičenja Mladi?Kreativni?Chevrolet! pokazala je dalji porast broja zemalja učesnica, koji je sada uključivao 20 zemalja širom Evrope i 135 prijavljenih škola primenjenih umetnosti.
Osam video projekata, 9 projekata iz oblasti forografije, 13 iz oblasti vizuelnih umetnosti, 11 iz oblasti mode i 6 iz oblasti muzike prezentovano je internacionalnom žiriju kojeg su predstavljale najrazličitije kompanije poput RIDE snowboards, Endemol i Lipsy. Žiriju se pridružio i predsednik i Managing Director Chevrolet Europe, Wayne Brannon, koji je bio veoma zaniteresovan interpretacijama Chevrolet brenda od strane mladih umetnika. Vodeći strastvenu debatu, rekao je: ”Odluke su bile teške jer je bilo toliko mnogo izuzetnih radova.”
Pobednici će dobiti priliku da usko sarađuju sa članovima žirija u okviru njihovih oblasti kroz “iskustvo iza scene”. Nagrade će biti svečano objavljene 29. septembra tokom velike ceremonije, kada će pobednici i primiti svoje novčane nagrade.
Mladi?Kreativni?Chevrolet! je pan-evropsko takmičenje za studente primenjenih umetnosti koje se od 2007.god. jednom godišnje organizuje od strane Chevrolet Europe, a uključuje razne oblasti umetnosti (2010.god. to su moda, muzika, fotografija, video i vizuelne umetnosti). Ovim projektom, Chevrolet podstiče kreativnost i podržava mlade umetnike u ranim fazama njihovih karijera.
O PROJEKTU
Mladi? Kreativni? Chevrolet! je pan-evropsko takmičenje studenata fakulteta primenjenih umetnosti, koje od 2007.god Chevrolet Europe organizuje jednom godišnje u raznim oblastima umetnosti (2010: moda, muzika, fotografija, video i vizuelna umetnost).
Ovim projektom, Chevrolet Europe ima želju da podstakne kreativnost i pomogne mladim umetnicima. Mladi? Kreativni? Chevrolet! takođe za cilj ima i da očvrsne neke od osnovnih vrednosti samog brenda.
KAKO SE ODVIJA
U svakoj zemlji koja učestvuje, žiri sastavljen od stručnjaka iz odgovarajućih oblasti daje tri nagrade u okviru svake oblasti.
Svi prvoplasirani dobitnici na lokalnom nivou automatski učestvuju u pan-Evropskom takmičenju u kojem internacionalni žiri na kraju bira 3 najbolja rada u svakoj oblasti.
NAGRADE
Pored novčane nagrade, pobednicima internacionalnog takmičenja se nudi i iskustvo rada sa profesionalcima u odgovarajućoj oblasti.
RAZVOJ PROJEKTA
Projekat se konstantno širi, od 8 zemalja učesnika i 8 škola u 2007 god. do 20 zemalja i 135 škola u 2010.god., kada je broj studenata učesnika porastao na 500.
Povezana vest:  Opel Mokka X: Potpuno digitalno povezana avanturistkinja za sve terene