Opelov izvršni direktor Michael Lohscheller primio je nagradu Međunarodni kombi godine za novi Opel Vivaro-e. Johannes Reichel predao je pehar Lohschelleru u ime međunarodnog žirija IVOTY-a u Opelovom sedištu u Russelsheimu. Istom prilikom Andreas Mark, šef Opela u Nemačkoj, prihvatio je nemačku nagradu.
„Novi Opel Vivaro-e pokazuje šta sve može električno komercijalno vozilo“, rekao je Lohscheller na primopredaji trofeja koja se odvijala pod strogom higijenskom kontrolom. „Vivaro-e nudi isti teretni kapacitet kao i bilo koja druga varijanta modela, ali sa nula emisija. Uvažena nagrada „Međunarodni kombi godine“ pruža tu potvrdu. Oduševljeni smo nagradom i zahvaljujemo se stručnom žiriju na njihovom glasu. “
Opel nudi Vivaro-e u tri dužine – 4,6m (S), 4,95m (M) i 5,30m (L) – i nekoliko verzija karoserije, uključujući furgon, kabinu za putnike i samo platformu. U zavisnosti od varijante modela, Vivaro-e ima do 6,6 kubika teretnog prostora i korisni teret od 1.200 kilograma.
Kupci mogu birati između dve veličine litijum-jonske baterije, u zavisnosti od svojih potreba: sa 75kWh do 330km ili, za one koji svakodnevno manje koriste svoje vozilo, sa 50kWh i dometom do 230 kilometara, oba po WLTP[1] ciklusu.
Bez obzira na veličinu baterije, Vivaro-e omogućava profesionalcima da iskoriste beskompromisnu mobilnost od vrata do vrata daleko iznad „poslednje milje“.
Dostupan je širok spektar sistema pomoći i naprednih tehnologija, uključujući Head-Up displej, pomoć pri zadržavanju trake, upozorenje na pospanost, upozorenje na čeoni sudar, pomoć pri kočenju u slučaju nužde i rikverc kameru od 180 stepeni.
Novi Vivaro-e nastavlja Opelov uspeh u IVOTY nagradi. Opel Combo Cargo osvojio je titulu Kompaktni kombi 2019. A zajedno sa sledećom generacijom velikog Movana, uskoro će upotpuniti Opelov portfolio elektrifikovanih lakih komercijalnih vozila.
[1] Pomenuti podaci o potrošnji goriva i emisiji CO2 određeni su u skladu sa novom Svetskom procedurom ispitivanja lakih vozila WLTP (Uredba EU 2017/1151). Stvarni opseg može varirati pod svakodnevnim uslovima i zavisi od različitih faktora, posebno od ličnog stila vožnje, karakteristika rute, spoljne temperature, upotrebe grejanja i klimatizacije.