antara

Nova Opel Antara – dinamičan krosover model – modernizovan i uglađen

Sa izraženim spoljašnjim dizajnom, novim motorima, ponovno naštimovanom šasijom i modernizovanim enterijerom Opel Antara kombinuje karakter sportskog terenca sa visokim nivoom praktičnosti i urbanim šik stilom u modelu za 2011. godinu.

Kompletno obnovljena ponuda motora koja uključuje dva dizel motora i jednog benzinca zadovoljava Euro 5 standarde za emisiju gasova i garantuje poboljšane performanse vožnje, uz znatno smanjenu potrošnju i emisiju. Dva dostupna menjača – šestostepeni manuelni i automatski – su takođe potpuno novi.

2,2 CDTI dizel motor je dostupan u dva nivoa snage. Verzija sa 120 kW/163 KS koja razvija obrtni momenat od 350 Nm i dostupna je u kombinaciji sa pogonom na prednje ili sve točkove i manualnim ili automatskim menjačem. Sa potrošnjom goriva od 6,3 l/100 km (CO2: 167 g/km), ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 9,9 sekundi i maksimalnom brzinom od 189 km/h (u svim verzijama ručnih menjača sa prednjim pogonom), ova verzija pruža uravnoteženu kombinaciju efikasnosti i dinamike.

antara_2Vrhunski dizel motor od 135 kW/184 ks (maksimalan obrtni momenat 400 Nm) dolazi kao standard u kombinaciji sa pogonom na sva četiri točka, i dostupan je sa obe vrste menjača. Impresionira odličnim voznim performansama (ubrzanje od 0-100 km/h za 9,6 sekundi, maksimalna brzina 200 km/h). U isto vreme, ovaj motor je veoma ekonomičan i ekološki, uz potrošnju goriva od 6,6 l/100 km i emisiju CO2 od 175 g/km).

Povezana vest:  Nova Opel Corsa stigla u Srbiju, Ines Janković predstavila kolekciju LovingCorsa

Alternativa dizel motorima, 2,4 ECOTEC benzinski motor sa 123 kW/167 ks i maksimalnim obrtnim momentom od 230 Nm, je ponuđena sa prednjim pogonom i ručnim menjačem ili sa pogonom na sva četiri točka u kombinaciji sa ručnim ili automatskim menjačem.  Uz ubrzanje od 0 do 100 km/h za 10,5 sekundi i maksimalnu brzinu od 190 km/h, potrošnju goriva od 8,8 l/100 km i emisijom CO2 od 206 g/km (verzija sa ručnim prednjim pogonom), bukvalno ispunjava sve želje. Cena Antare sa 2,4 verzijom benzinskog motora i sa vožnjom na prednji pogon, kreće se od  20.677evra u Srbiji.

Inteligentan sistem pogona na sva četiri točka sa variabilnom distribucijom snage

Elektronski kontrolisan sistem pogona na sva četiti točka kod Opel Antara modela kombinuje prednosti prednjeg pogona – kao što je niska potrošnja goriva – sa prednostima vuče pogona na sva četiri točka. Dok motor normalno napaja prednje točkove, preovlađujući uslovi vožnje su pod konstantnim nadzorom elektronskog kontrolnog sistema.

Ako neodgovarajuća vuča preti da izazove klizanje prednje osovine, sistem neprimetno raspoređuje snagu. U zavisnosti od situacije u vožnji i sloljašnjih uslova, raspon distribucije snage se kreće od 100% prednjeg pogona do 50% na prednjoj i zadnjoj osovini, uz sve varijacije između toga.

Povezana vest:  Otvaranje Chery prodajnog salona u Novom Sadu

Novo fino podešavanje karoserije sa dinamičnim karakterom

Kako bi bila u skladu sa svojim dinamičnim motorima, osvežena Opel Antara sada ima i potpuno novu karoseriju koja kombinuje zabavu i agilnost pri vožnji sa visokim komforom putovanja. Servo volan zavistan od brzine je takođe unapređen i sada nudi još više direktnog kontakta sa putom.

Poboljšanja na karoseriji i aktivna sigurnost podrazumevaju unapređenja na ABS sistemu i standardno usaglašavanje pomoći pri kretanju uzbrdo (HSA), koja sprečavaju kretanje unazad kada je automobil na uzbrdici. Zavisno od verzije modela i opreme, upečatljivi aluminijumski točkovi od 17, 18 i 19 inča doprinose prefinjenom upravljanju i privlačnom izgledu ovog sportskog krosovera.

antara_unutrasnjostOsvežen dizajn sa jasnim identitetom brenda

Naglašen spoljašnji dizajn nove Opel Antare donosi osveženu prednju rešetku sa hromiranim okvirom, hromiranu poprečnu šipku karakterističnu za ovaj brend i smeo logo. Ovaj šik krosover takođe dolazi sa novim svetlima za maglu, zadnjim svetlima sa novom grafikom i upečatljivim zaštitnim panelom na podvožju spreda i pozadi.

Osvežen enterijer nudi nov, poboljšan set opreme i tapacirung, instrumente sa novom grafikom, redizajniranu centralnu konzolu sa rešenjima za dodatni prostor za spremanje stvari, i elegantnu kožnu konfiguraciju unutrašnje opreme pod nazivom Light Titanium. Unapređene sigurnosne i karakteristike udobnosti uključuju električnu kočnicu, indikator brzina, deaktivaciju prednjih i bočnih vazdušnih jastuka na suvozačevom mestu, kako bi se omogućilo instaliranje dečijeg sedišta, zatezača i graničnika pojasa, kao i komplet za popravku pneumatika.

Povezana vest:  Chevrolet donosi varnicu (Spark) u segment gradskih automobila

Snažna alternativa u evropskom segmentu SUV modela srednje veličine

Svojim atraktivnim izgledom, vrhunskom ponudom motora, aktivnim podešavanjem karoserije i elegantnim enterijerom, Opel Antara je snažan konkurent u ovog segmentu. Sportski krosover takođe nudi odličnu vrednost za vaš novac: 2,4-litarski ECOTEC benzinski motor sa 123 kW/167 ks uz Selection verziju sa prednjim pogonom predstavlja veoma pristupačan ulazak u liniju Antara modela, za osnovnu cenu od 26.780 evra.

Svi Antarini noviteti predstavljaju Opelovu strategiju da se više fokusira na postojeće tradicije, potencijal i stručnost i da ih revitalizuje atraktivnim proizvodima.  U ovom slučaju, tradicija je zasnovana na modelu Frontera koji je pravljen između 1991. i 2003., gde unapređena Antara predstavlja novi početak. SUV i krosover segment će igrati značajniju ulogu u portfoliju proizvoda brenda sa ciljem da se osnaži Opelova pozicija na evropskom automobilskom tržištu. Sledeći korak u ovom smeru je kompaktni SUV model planiran za 2012.

Strategija na evropskom tržištu za Antaru predviđa prodaju od preko 15.000 jedinica u 2011. godini; godišnja prodaja planirana nakon toga se kreće oko 20.000 jedinica. Oko 80% prodaje se očekuje na britanskom, nemačkom, italijanskom i ruskom tržištu. Očekuje se da se dizel verzija sa 163 ks biti najprodavaniji model, sa udelom u prodaji od oko 75%.