citroen_netauto

Citroen DS3 je NET Auto 2011

Kraj prošle i početak ove godine u Srbiji je obeležen potpunim trijumfom Citroena C3 i DS3. Sve ozbiljne automobilske nagrade koje se dodeljuju u našoj zemlji otišle su na adresu jednog od ova dva izvanredna i inovativna vozila. Ukusi naših ljubitelja četvorotočkaša, kao i stručne automobilske javnosti, poklopili su se sa mišljenjem vozača u većini evropskih zemalja, gde su takodje C3 i DS3 osvojili prestižne nagrade. Već je više puta spomenut i veliki uspeh, da ekipa emisije “Top Gear” proglasi Citroen DS3, za najbolji automobil i najlepši mali auto godine. A na sinoćnoj svečanosti u hotelu Hyatt, pred velikim brojem zvanica i novinarskih ekipa, Citroen DS3 osvojio je i prestižnu nagradu u Srbiji – NET Auto2011 godine.

Metro Market, specijalizovano preduzeće koje se bavi tržišnim komunikacijama u oblasti autiomobilizma, deveti put za redom organizovalo je izbor za Internet automobil godine pod nazivom NetAuto 2011. Kao i prethodnih godina, posetioci specijalizovanog automobilskog web portala www.netauto.rs, prema sopstvenim kriterijumima glasali su za automobile koji su se pojavili u 2010. godini. Ovaj i ovakav izbor daje mogućnost da, svi koje zanimaju automobili ,izraze svoje mišljenje. Ovog puta to su mogli da učine i preko najposećenijih srpskih auto sajtova: automagazin.rs, autoportal.rs, autoblog.rs i nacionalnaklasa.com. U konkurenciji za titulu NetAuto 2011 našao se dvadeset jedan model iz aktuelne svetske automobilske produkcije, a velikom većinom glasova pobedio je Citroen DS3. Kompaniji Vitro Group, ovlašćenom uvozniku i dileru Citroen vozila na teritoriji Srbije i Crne Gore otišla je u trajno vlasništvo pobednička statua, autorski rad Radoša Radenkovića diplomiranog vajara iz Beograda.

Povezana vest:  Prednosti kupovine Astra Sport Tourera –pametno stilizovanje i dizajn smanjuju cenu

Već na prvi pogled DS3 predstavlja pravi ukras medju vozilima. Različit od svega do sada vidjenog  menja uobičajene i klasične dizajnerske kodove i nameće inovativna rešenja, nikog ne ostavljajući ravodušnim. Logo, koji pogled prvo uhvati, izražava karakter celog automobila i nameće se kao potpis jednog umetničkog dela. Kada su detalji u pitanju, DS3 igra na kartu diskretnog luksuza. Poseduje visoki stepen završne obrade koji karakteriše velike automobile. Unutrašnjost i spoljašnjost Citroena DS3 sjaje suptilnim i rafinisanim dizajnom, a DS3 zadržava svoj duh kroz istoriju postajući savremena modna ikona.

Povezana vest:  Chrysler grupacija isplatila dugovanja šest godina pre roka

Agregati su snažni i brižni kada je okolina u pitanju, kao na primer Hdi, koji ispušta samo 99g CO2/km. Neosporno je da je DS3 automobil XXI veka, a kako bi u potpunosti iskoristili savremenu tehnologiju Internernet je na raspolaganju svakom od putnika, i u vožnji i kada je vozilo zaustavljeno, pa možete čitati mejlove i sa lakoćom i pristupiti omiljenim sajtovima.

Povezana vest:  Predstavljamo vam performanse BMW 318i

Citroen DS3 ima mogućnost da se kombinuje u 38 različitih boja. U ponudi je širok izbor ukrasa koji animiraju krov  stvarajući specifičan svet koje će učiniti DS3 unikatnim i modernim na svakom mestu gde se pojavi. Na vama je samo da zamislite jer Citroen DS3 je personifikacija svog vlasnika, koji je i njegov dizajner. Ovaj prelepi automobil može se videti i kupiti u salonima Vitro Group u Beogradu, Nišu i Jagodini, već po ceni od 15.490 evra