Volvo_V60_Plug-in_Hybrid_2

Druga generacija Volvo hibrida: V60 Plug-in Hybrid

Na sajmu automobila u Ženevi Volvo je predstavio V60 Plug-in Hybrid – automobil spreman za serijsku proizvodnju, s emisijom ugljen-dioksida od samo 49 g/km, što odgovara prosečnoj potrošnji od samo 1,9 litara na 100 km.

Volvo_V60_Plug-in_Hybrid_1„Ova, druga generacija hibrida je savršen izbor za kupce koji bez ikakvih kompromisa žele da uživaju u vožnji, uz to da njihov automobil ima izuzetno nisku štetnu emisiju CO2“, rekao je Stefan Jacoby, predsednik Volvo Cars korporacije na konferenciji za novinare održanoj na Volvo štandu u Ženevi.

Povezana vest:  Insignia lider D segmenta

Stefan Jacoby napominje dalje: „V60 Plug-in Hybrid ima sve tradicionalne karakteristike izvornog sportskog karavana. Mi smo ga još dodatno opremili tehnologijom koja omogućava vozaču odabir između nulte emisije, visokoefikasnog hibrida i punih voznih performansi. Samo treba odabrati modalitet koji vam odgovara“.

Volvo V60 Plug-in Hybrid nudi najbolje od tri različite vrste automobila u jednom, atraktivnom sportskom karavanu. Pure, Hybrid i Power opcije na centralnoj konzoli omogućavaju vozaču da odabere između električnog automobila s autonomijom do 50 km, visokoefikasnog hibrida s prosečnom emisijom ugljen-dioksida od samo 49 g/km ili moćnog i zabavnog automobila s kombinovanom snagom od 215 + 70 KS i 440 + 220 Nm obrtnog momenta koji do 100 km/h ubrzava za samo 6,9 sekundi.

Povezana vest:  Borković na postolju u Singapuru

D5 dizelaš i električni motor smešten pozadi

 

Prednje točkove V60 Plug-in Hybrida pokretaće petocilindrični 2,4-litarski D5 turbodizelaš sa 215 KS i maksimalnim obrnim momentom od 440 Nm. Na zadnjoj osovini se nalazi električni motor sa 70 KS, koji se strujom snabdeva iz 12 kWh litijum-jonskih baterija. Automobil je opremljen i šestostepenim automatskim menjačem i elektronski kontrolisanim pogonom na sve točkove.

Povezana vest:  Šesta generacija modela Opel Corsa ide električno

„Da bi istinske entuzijaste naterali da razmišljaju zeleno, morate im dati mogućnost da voze štedljivo i s niskim štetnim emisijama CO2. No, to ne bi trebalo da im uskratiti navalu adrenalina koju donosi izvorno uživanje u vožnji“, zaključuje Stefan Jacoby.