mazda_supermarket

Saradnja Mazde i modnog dizajnera Bate Spasojevića

Večeras je u koncept-storu Supermarket predstavljena Mazda2 individual, ograničena serija modela Mazda2, za koji je modni kreator Bata Spasojević osmislio poseban dizajn. Bata Spasojević, koji se nedavno vratio sa Nedelje mode u Majamiju sa nagradom za Najboljeg međunarodnog dizajnera u usponu, kreirao je poseban amblem za model dostupan kupcima u Srbiji. Pored dizajna apliciranom na samom automobilu, Mazda2Individual ima i posebno dizajnirane patosnice, a svaki kupac dobija i privezak za ključeve sa istim motivom.

Mazda2 Individual premijerno je predstavljena na Sajmu automobila u Beogradu, održanom od 25. marta do 3. aprila. Uz sajamsku premijeru, Mazda2 predstavljena je i u BeoExpocentru na modnoj reviji „Guitar Heroes“ Bate Spasojevića 31. marta u okviru manifestacije Belgrade Fashion Week, gde je imala posebno mesto na modnoj pisti uz Batine najnovije modele.

Povezana vest:  Fotografisana buduća verzija Tojote Prius

mazda_supermarket_1

„Saradnja sa Mazdom predstavlja veliko zadovoljstvo za mene“, izjavio je Bata Spasojević, modni dizajner. „Pravi je izazov osmisliti aplikaciju koja će duh automobila naglasiti na poseban način. Ovo je prvi put da sarađujem sa nekim brendom iz oblasti automobilske industrije i posebno mi je zadovoljstvo što je reč o kompaniji Mazda, koja je izuzetno inspirativan brend kada je reč o dizajnu.“

Povezana vest:  Hyundai prvi po kvalitetu

Bata Spasojević kreirao je i uniforme za hostese na štandu Mazde tokom Sajma automobila, kao i ceo stajlnig za devojke na Mazdinom štandu.

O svojoj inspiraciji za kreaciju Mazda2 Individual, Bata Spasojević kaže da je svet automobilizma njegova dugogodišnja inspiracija: „Još za vreme studija za mene su inspiraciju predstavljali automobili i auto-moto trke. To je motiv koji se provlači kroz sve moje kolekcije, usko vezan sa temom rokenrola, muzike i savremenog gradskog života koji su za mene nepresušni izvor inspiracije. Saradnja sa Mazdom je, rekao bih, konačno ostvarenje moga dečačkog sna, a rezultat je predstavljen i na mojoj reviji na Belgrade Fashion Weeku. Pored toga, Mazda je jedan od lidera u oblasti industrijskog dizajna. Njihov dizajnerski tim u ovom trenutku osmišljava potpuno nov jezik dizajna pod nazivom Kodo namenjen automobilima budućnosti, pa je pravo zadovoljstvo dati svoj doprinos jednoj ovakvoj priči.“

Povezana vest:  Svečano otvoren novi Opel prodajno-servisni centar u Nišu