Opel-mit-neuem-Markenauftri

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

Opel predstavlja svoju novu strategiju i dizajn komunikacije brenda. Kampanja za Opelov model Insignia predstavlja početak međunarodnog partnerstva sa novom kreativnom agencijom Scholz & Friends. Sama strategija će obuhvatati  36 zemalja i koristiće raznovrsne kanale komunikacije uključujući TV, štampu, Internet, tržišni kao i dialogue marketing.

“‘Wir leben Autos’ ostaje evropski brend,”  navodi Alan Viser, Potpredsednik Prodaje, Marketinga i Postprodaje u Adam Opel AG-u. “Želimo da jasnije pokažemo koliko je Opel prisutan u društvu. Brend nudi praktične tehničke inovacije po pristupačnim cenama, kao i pojedinačni futuristički dizajn.”

Povezana vest:  VOZILA FIAT GRUPACIJE DOBILA VISOKE OCENE ZA BEZBEDNOST

-Novi pristup predstavlja jasan samopouzdan način kako bi se brend uspešno komunicirao. Na ovaj način jačamo komunikaciju između naših vozila i korisnika. Opel nastoji da obezbedi praktična rešenja za realne potrebe modernih korisnika. – navodi Tomaš Kaetano, Brend i Marketing direktor Opel/Vauxhall-a.

-Opel je širokouman i odgovoran. Kroz novu strategiju komunikacije brend se ponosno predstavlja startujući dinamično sa kampanjom uspešnog Insignia modela.

Povezana vest:  Prva u klasi: Nova generacija Opel Astre dolazi sa IntelliLux LED Matrix Light osvetljenjem

-Očekujemo da će nova brend komunikacija dovesti do veće vidljivosti naše ponude na tržištu i Opela u društvu – dodaje Alan Viser. Novi moto kampanje Insignije naglašava ovu novu notu samopouzdanja .“Naš najbolji auto ikada” Sa mnogobrojnim međunarodnim nagradama, ovaj model posebno ističe Opelov uspeh u vraćanju na pravi put.

Kao dodatak jasnim i boldiranim porukama, u elemente koji definišu novu strategiju brenda  uključuje dizajn komunikacije sa posebnim Opelovim fontom i tradicionalnim Opelovim bojama: žutom, belom i crnom.  U predstojećim mesecima, nova komunikacija Opelovog brenda će takođe biti ključni element u mnogim drugim premijerama modela. Ovo podrazumeva i dugo očekivano lansiranje električne Ampere, sledeće generacije Zafire i kompaktnog sporstskog Astra GTC kupea.

Povezana vest:  U Rusiji počela proizvodnja novog Ford Focusa

Scholz & Friends je Opelov partner od novembra 2010. godine, kada je ova kompanija postala Opelova zvanična agencija u Evropi.