Vulco 5 godina

Proslava 5 godina poslovanja Vulco mreže, koncepta razvoja maloprodaje kompanije Goodyear

Kompanija Goodyear, najveći svetski proizvođač pneumatika, proslavila je danas pet godina uspešnog poslovanja i razvoja Vulco mreže u Srbiji, internacionalnog franšiznog lanca brzih servisa. Od ukupno 600 Vulco servisa u Evropi, na teritoriji Srbije nalazi se 39, rasprostranjenih po čitavoj zemlji. Tokom proslave potpisan je novi petogodišnji ugovor između kompanije Goodyear i Vulco servisa „Le-Auto“, prvog vulkanizerskog servisa koji se priključio razvoju Vulco mreže 2006. godine, čime je simbolično pokrenut novi krug uspešnog poslovanja i razvoja.

»Goodyear je jedan od najvećih, vodećih proizvođača pneumatika na svetu. 55 naših fabrika u 22 države u 2010. godini proizvele su čak 180,8 miliona pneumatika koji su danas montirani na automobile, motocikle, kamione, traktore i avione u celom svetu. Sve zaposlene kompanije Goodyear, kojih ima 72 hiljade, bez obzira na kontinent, državu ili veličinu kancelarije, spaja jedna zajednička želja – zaštititi one koje volimo. U svim aktivnostima Goodyear dosledno prati svoju viziju – postići najveću moguću sigurnost u saobraćaju. Kompanija Goodyear sopstvenu Vulco mrežu počela je da gradi u Sloveniji 2002. godine; danas Vulco u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji ima već 112 partnera.«, rekla je Breda Jerala, direktor prodaje za putničku pneumatiku kompanije Goodyear.

Povezana vest:  Novi modeli uz rast prodaje i udela na 15 evropskih tržišta

»Vozači zaista veruju Vulco serviserima jer mogu na jednom mestu da kupe veoma kvalitetne pneumatike robnih marki Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Debica, koji će biti stručno montirani, zatim da dobiju kompletnu uslugu vezanu za pneumatike kao i kvalitetnu uslugu brzog servisa. Vulco partner postaje deo velike porodice i siguran je da iza njega stoji najveći svetski proizvođač pneumatika. Svojim partnerima obezbeđujemo sinhronizovan nastup na tržištu kao i svaku vrstu tehničke, prodajne i marketinške podrške. Vulco partner je lojalan i na osnovu ostvarenih rezultata ima odgovarajuću satisfakciju.«, izjavio je Vlastimir Bukvić, specijalista za razvoj maloprodaje kompanije Goodyear za tržište Srbije.

Povezana vest:  Opel servisna akcija – preko myopel.rs portala do uštede od 2000 dinara

»Podrška koju Vulco partner dobija od kompanije Goodyear prilikom saradnje je od izuzetnog značaja. Naši servisi razlikuju se po propisanim standardima, kvalitetu i širini usluge, profesionalnosti osoblja i vizuelnom identitetu. Uključivanje u Vulco mrežu bio je presudan trenutak u razvoju mog poslovanja. Od samog početka sam verovao u razvoj Vulco sistema i zato sam odlučio pre pet godina da prvi potpišem ugovor o franšiznoj saradnji.«, rekao je Zoran Lešanović, vlasnik Vulco servisa »Le-Auto«.

Povezana vest:  Infiniti u novom salonu

Da bi servis postao deo Vulco mreže neophodno je da vlasnik servisa, budući Vulco partner, bude orjentisan ka pozitivnim rezultatima, ima viziju razvoja svog servisa, u potpunosti prihvata nove ideje i da želi da se razvija kroz razne vrste edukacija koje organizuje Vulco/Goodyear. Takođe, potrebno je da servis ostvaruje zavidne rezultate u prodaji pneumatika, sa akcentom na prodaji Goodyear brendova, da se nalazi na primerenoj lokaciji i da ima najmanje dva radna mesta. Vulco mreža ima plan da širi sopstveni lanac sve do trenutka dok ne zadovolji sve potrebe tržišta Srbije za kvalitetnim pneumaticima i uslugama brzog servisa.