Proslava 5 godina poslovanja Vulco mreže, koncepta razvoja maloprodaje kompanije Goodyear
Kompanija Goodyear, najveći svetski proizvođač pneumatika, proslavila je danas pet godina uspešnog poslovanja i razvoja Vulco mreže u Srbiji, internacionalnog franšiznog lanca brzih servisa. Od ukupno 600 Vulco servisa u Evropi, na teritoriji Srbije nalazi se 39, rasprostranjenih po čitavoj zemlji. Tokom proslave potpisan je novi petogodišnji ugovor između kompanije Goodyear i Vulco servisa „Le-Auto“, prvog vulkanizerskog servisa koji se priključio razvoju Vulco mreže 2006. godine, čime je simbolično pokrenut novi krug uspešnog poslovanja i razvoja.
»Goodyear je jedan od najvećih, vodećih proizvođača pneumatika na svetu. 55 naših fabrika u 22 države u 2010. godini proizvele su čak 180,8 miliona pneumatika koji su danas montirani na automobile, motocikle, kamione, traktore i avione u celom svetu. Sve zaposlene kompanije Goodyear, kojih ima 72 hiljade, bez obzira na kontinent, državu ili veličinu kancelarije, spaja jedna zajednička želja – zaštititi one koje volimo. U svim aktivnostima Goodyear dosledno prati svoju viziju – postići najveću moguću sigurnost u saobraćaju. Kompanija Goodyear sopstvenu Vulco mrežu počela je da gradi u Sloveniji 2002. godine; danas Vulco u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji ima već 112 partnera.«, rekla je Breda Jerala, direktor prodaje za putničku pneumatiku kompanije Goodyear.
»Vozači zaista veruju Vulco serviserima jer mogu na jednom mestu da kupe veoma kvalitetne pneumatike robnih marki Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Debica, koji će biti stručno montirani, zatim da dobiju kompletnu uslugu vezanu za pneumatike kao i kvalitetnu uslugu brzog servisa. Vulco partner postaje deo velike porodice i siguran je da iza njega stoji najveći svetski proizvođač pneumatika. Svojim partnerima obezbeđujemo sinhronizovan nastup na tržištu kao i svaku vrstu tehničke, prodajne i marketinške podrške. Vulco partner je lojalan i na osnovu ostvarenih rezultata ima odgovarajuću satisfakciju.«, izjavio je Vlastimir Bukvić, specijalista za razvoj maloprodaje kompanije Goodyear za tržište Srbije.
»Podrška koju Vulco partner dobija od kompanije Goodyear prilikom saradnje je od izuzetnog značaja. Naši servisi razlikuju se po propisanim standardima, kvalitetu i širini usluge, profesionalnosti osoblja i vizuelnom identitetu. Uključivanje u Vulco mrežu bio je presudan trenutak u razvoju mog poslovanja. Od samog početka sam verovao u razvoj Vulco sistema i zato sam odlučio pre pet godina da prvi potpišem ugovor o franšiznoj saradnji.«, rekao je Zoran Lešanović, vlasnik Vulco servisa »Le-Auto«.
Da bi servis postao deo Vulco mreže neophodno je da vlasnik servisa, budući Vulco partner, bude orjentisan ka pozitivnim rezultatima, ima viziju razvoja svog servisa, u potpunosti prihvata nove ideje i da želi da se razvija kroz razne vrste edukacija koje organizuje Vulco/Goodyear. Takođe, potrebno je da servis ostvaruje zavidne rezultate u prodaji pneumatika, sa akcentom na prodaji Goodyear brendova, da se nalazi na primerenoj lokaciji i da ima najmanje dva radna mesta. Vulco mreža ima plan da širi sopstveni lanac sve do trenutka dok ne zadovolji sve potrebe tržišta Srbije za kvalitetnim pneumaticima i uslugama brzog servisa.