Blogeri Srbije prvi testirali Ford automobile i novi Ford Focus
Grand Motors, generalni uvoznik Forda, prva je kompanija iz automobilske industrije koja je organizovala test vožnju za vodeće blogere iz Srbije. Dvadesetak lidera društvenih mreža juče popodne testiralo je modele Forda na karting poligonu Ada Huja.
Svi prisutni prvo su u gradskoj vožnji od salona Grand Motorsa do Ada Huje isprobaju nove uzdanice iz Fordove ergele, od Fieste, preko novog Focusa i C-Maxa, do restilizovanog Mondea, a da zatim proverili performanse vozila na stazi.
„Novi Ford Focus ističe se agresivnim dinamičnim “kinetičkim” i u svakom slučaju distinktivnim dizajnom, a od početka godine već se okitio brojnim priznanjima “automobila godine”. Svoju prodajnu karijeru novi Focus gradi na reputaciji prethodnika, ali i slavnog imena Ford, koje je već decenijama simbol za inovacije, pouzdanost, dobre vozne osobine, ekonomičnost i bezbednost“ (Goran Aničić, motorblog.rs). Ostale ocene blogera su „odličan na ravnom putu, odličan dizajn“, „fenomenalna oprema“, „dobro kretanje u gradu“.
„Ford Fiesta: automobili B segmenta su postali toliko bezbedni i komforni, da sa svojim odličnim voznim karakteristikama, performansama, niskom potrošnjom, pa čak i luksuzom, predstavljaju pravo rešenje za sve one koji se uglavnom voze po gradu.“ (b92 auto). Fiesta je imala i komentare poput „potpuno me oduševio“, „najbolji u krivinama“ i „zameram sebi što sam ga potcenio“.
Ford C max ocenjen je kao „vrhunski porodični automobil“, „dovoljno udoban, sjajne opreme“ a Ford Mondeo kao „opušten za vožnju“ i kao prvi izbor za kupovinu većine blogera.
Nakon što su svi testirali sve modele, blogeri su rezimirali svoje utiske zaključivši da bi svojoj izabranici najpre kupili Ford Fiesta (43%), a zatim Ford Focus ili C-max (po 22%). Za svoju porodicu kupili bi Ford Mondeo (58%) ili Ford Focus (29%), a na pitanje koji model se pokazao boljim nego što su očekivali, izdvojili su Fiesta (43%) i Focus (29%).
Mišljenje blogera i stručne javnosti čelnicima kompanije Grand Motors je od izuzetnog značaja, naročito imajući u vidu koliko poverenje uživaju i u kojoj meri sve više utiču na javno mnjenje, te stoga Ford neće biti samo lider u uspostavljanju komunikacije sa blogerima, već i u negovanju i razvijanju odnosa sa svojim novim saradnicima.