Nova Volvo brend strategija – „Dizajnirano oko Tebe“
Na dobro posećenoj press konferenciji u Pekingu, Volvo je najavio novu globalnu brend strategiju pod nazivom „Dizajnirano oko Tebe“, kao važan deo globalnog revitalizacijskog plana švedskog proizvođača automobila. Menadžment odeljenja Volvo Car China je predstavio napredak strategije rasta prodaje u Kini, uključujući i rast prodaje od 36 odsto u prvoj polovini 2011. godine.
Nova globalna brend strategija pokazuje pravac budućeg razvoja švedske marke, a glavna reč je „ljudski“.
„Nova strategija sažima naš pristup razumevanju ljudi i obezbeđivanju iskustva luksuza koji je humaniji, a istovremeno potencira naše nasledstvo stvaranja sigurnih i pouzdanih automobila“, kaže Richard Monturo, potpredsednik globalnog marketinga Volvo Car korporacije, i nastavlja: «U auto industriji mi smo brend s najsnaznijim fokusom na humane vrednosti i to moramo reći našim kupcima“.
Na press konferenciji se našao i menadžment kineskog odeljenja Volvoa. Od prošlog avgusta, Volvo Car China je od nacionalne kompanije, prerastao u potpuno operativnu organizaciju, koja se bavi razvojem, proizvodnjom, prodajom, marketingom i svim drugim funkcijama podrške u sedištu u Šangaju. Ujedno je i proslavljeno otvaranje novog, reprezentativnog poslovnog prostora u Pekingu i jačanja prisustva na kineskom tržištu.
Predstavljanje modela S60 i obnova postojećih modela se pokazalo dobrim potezom, pa je prodaja u Kini u prvih šest meseci porasla za 36 odsto. Najprodavaniji model je crossover XC60, zatim S80L i S60. Prodajna mreža u Kini se sistematski širi i sada uključuje 117 salona. Osim toga, odbačeni su planovi izgradnje fabrike Chengdu, pa se sada traži nova lokacija.
„Sada imamo pravi tržišni rast, robusnu strategiju i organizaciju i ljude koji mogu uspešno da iznesu našu razvojnu strategiju na kineskom tržištu“, tvrdi Freeman Shen, predsedavajući kompanije Volvo Operations u Kini.