2011 10 31 Chevrolet 100 godinaChevrolet slavi 100 godina slavnih automobila

Povodom obeležavanja stogodišnjice, Chevrolet će lansirati električni automobil Volt, doniraće 100 automobila za pomoć ugroženoj deci i naručiće izradu moderne skulpturu u rodnom gradu Luja Ševrolea.

Povodom stogodišnjice, Chevrolet dovodi u Evropu nagrađivani Volt, prvi električni automobil sa produženim dometom. Volt će se pojaviti u prodajnim salonima u Belgiji, Francuskoj, Nemačkoj, Holandiji i Švajcarskoj u četvrtak, 3. novembra 2011. godine.

„Ova godina je bila puna posebnih manifestacija organizovanih radi proslavljanja našeg nasleđa u krugu klijenata, zaposlenih i poslovnih partnera širom sveta. Danas obeležavamo početak nove ere lične mobilnosti sa Voltom, nastavljajući tradiciju dizajniranja automobila koji pomažu našim klijentima da maksimalno iskoriste prilike koje im život pruža”, kaže Vejn Branon, predsednik i upravni direktor kompanije Chevrolet Evropa.

Pokloni povodom 100. rođendana obezbeđuju mobilnost za ugroženu decu

Chevrolet je tokom cele godine stogodišnjice organizovao brojne žurke, ne zbog rođendanskih poklona, već da on sam pokloni 100 novih Chevrolet automobila – počevši od gradskih automobila Spark, preko Orlanda sa sedam sedišta, do SUV vozila Captiva – SOS dečjim selima širom Evrope, u Uzbekistanu, Južnoj Africi, Lesotu i Izraelu.

Povezana vest:  Prihodi Porschea porasli za 18 posto

Chevrolet će 3. novembra predati 99. i 100. automobil SOS dečjim selima u Rimu, na specijalnoj proslavi u predgrađu glavnog grada Italije.

Ova inicijativa će povećati mobilnost dece i njihovih SOS majki, kao i kapacitete socijalnih radnika koji vode programe za jačanje SOS porodica što se tiče posećivanja ugroženih porodica u njihovim zajednicama.

„SOS majke moraju biti mobilne, s obzirom da se suočavaju sa istim izazovima vođenja domaćinstva kao i drugi roditelji. Nije uvek lako koristiti javni prevoz, prema tome mobilnost je apsolutno ključna kako bismo uspešno podržavali našu decu”, objašnjava Rihard Pihler, generalni sekretar SOS dečjih sela.

Chevrolet-ova skulptura u rodnom gradu osnivatelja

Chevrolet već dugo godina podržava kreativne umetnosti. Ova tradicija se nastavlja u švajcarskom rodnom mestu Luja Ševrolea, gradu La Šo de Fon (La Chaux-de-Fonds), gde će Chevrolet Evropa odati počast jednom od osnivača kompanije tako što će naručiti javno umetničko delo koje će se napraviti na Park del Uest (Parc de l’Ouest).

Povezana vest:  Peugeot 308 sa bogatim paketom opreme po neverovatnoj ceni od 12.990 eura

Takmičenje između četiri tima renomiranih umetnika će odlučiti ko će stvarati to umetničko delo. Žiri, u kome će biti i predstavnici grada La Šo de Fon i kompanije Chevrolet, kao i ambasador SAD u Švajcarskoj i Lihtenštajnu i predsednik Švajcarske federalne komisije za umetnost, odabraće pobednički dizajn u martu 2012. godine.

Ova skulptura će biti trajno obeležje koje podseća posetioce grada La Šo de Fon (svetske kulturne baštine UNESCO-a) na jednog od najpoznatijeg sina ovog grada i na brend koji nosi njegovo ime.

Jaki već 100 godina

Švajcarski emigrant i neustrašiv vozač trkačkih automobila Luj Ševrole i američki industrijalac Bili Durant osnovali su kompaniju motornih vozila Chevrolet 3. novembra 1911. godine u Detroitu, u SAD.

Povezana vest:  GM rezultati za drugi kvartal 2010 pokazuju napredak

Nakon sto godina i više od 209 miliona automobila i kamiona, Chevrolet je četvrti najveći brend automobila na svetu po godišnjoj prodaji sa preko 4 miliona prodatih automobila i kamiona 2010. godine u preko 130 zemalja. U slobodnom prevodu, neko u svetu kupi Chevrolet od prilike svakih 7 sekundi.

Chevrolet-ova leptir mašna i danas predstavlja mladi, pionirski duh, samopouzdani i izričit dizajn i izdržljivost bez kompromisa. Ovi kvaliteti su očigledni u kompletnoj novoj liniji, uključujući Chevrolet Cruze, koji je osvojio svetski šampionat trkačkih automobila dva puta za redom, kao i nagrđaivani električni automobil Chevrolet Volt.

„2011. godina je bila prilika za proslavljanje basnoslovnih uspeha u prošlosti, kakva se pruža samo jednom u životu”, kaže Vejn Branon. “Na ulasku u drugi vek svog postojanja i dalje smo inspirisani Lujem Ševroleom i njegovim ličnim motom: “Nikada se nemoj predati!”.