Ivanovic - Kulundzic Slika 3

ODRŽAN DUEL GIULIETTA NA ADA HUJI
Ivan Ivanović i Andrej Kulundžić u dvoboju za titulu boljeg vozača, ali i boljeg poznavaoca brenda Alfa Romeo
 
Andrej Kulundžić vozio je najbrži krug 47,28 sekundi, dok je najbolje vreme Ivana Ivanovića bilo 50,42 s. Dužina piste na Ada Huji je, da podsetimo, oko 850 metara. Maksimalna brzina koju je Ivanović uspeo da dostigne na stazi je 89,27 km/h, dok je Kulundžić zabeležio 101 km/h.
Na slalom ispitu, baš kao i u samoj trci, nije bilo previše iznenađenja. Andrej je bez oborenog čunja prešao stazu za 14 s, dok je Ivan zaostao samo 0,6 s ali je vozio prilično pravolinijski – oborivši čak sedam čunjeva.
U kvizu koji su organizovali i vodili predstavnici Alfa Romeo kluba Srbija, nešto bolje znanje o brendu Alfa Romeo pokazao je Andrej Kulundžić a nakon njegovog „het trika“ usledio je poen za Ivana Ivanovića zabeležen u kategoriji ekonomičnosti. I pored jurnjave na pisti i veoma oštre vožnje, njegova Giulietta ostvarila je prosek od 8,2 litra na 100 pređenih kilometara. Logično, dizel se pokazao znatno ekonomičnijim od benzinca, ali treba imati u vidu i da je Kulundžić imao trkački „tešku nogu“.
Sistem oslanjanja kod svakog modela Alfa Romea je primer stabilnosti i upravljivosti, a oba takmičara imala su razlog za radost jer je svako od njih u željenoj kategoriji zabeležio poen. Ivanova Giulietta 2.0 JTD Distinctive ponudila je nešto veći komfor, dok je Andrejeva Giulietta Quadrifoglio Verde bila više sportski nastrojena.
Finalni deo duela obeležio je žiri dama koji je za nešto većeg šmekera i svog „Romea“ izabrao Ivana Ivanovića.
Duel se tako završio rezultatom 4-3 u korist Andreja Kulundžića, kome je njegov suparnik prvi čestitao uprkos tvrdnji da su Andeju „Alfisti“ progledali kroz prste u kvizu. „Važno je učestvovati, a još važnije pobediti“ – bio je komentar pobednika Andreja Kulundžića.
Kulundžićevu Giuliettu Quadrifoglio Verde pokreće turbo motor od 1742 ccm, maksimalne snage 173 kW (235 KS). Ivanovićeva verzija 2.0 JTD Distinctive ima „komon rejl“ turbo dizel od 1956 ccm, najveće snage 125 kW (170 KS).
{vsig}DUEL_GULIETTA{/vsig}

 

Povezana vest:  Mitsubishi Motors razvija novu generaciju MIVEC motora i unapređeni "Auto Stop&Go" sistem gašenja kada vozilo nije u pokretu