Opel_i_Bajaga_1

Opel predstavio novog brend ambasadora, Bajaga i instruktori od sada putuju Opel Vivarom
Kompanija Opel predstavila je danas na konferenciji za novinare novog ambasadora svog brenda za 2012. godinu, Bajagu i instruktore. Ovo je jedan od najvećih marketinških poduhvata koje je Opel preuzeo u Srbiji.
Bajaga, jedan od naših najpopularnijih i najvoljenijih muzičara, biće zaštitno lice i zaštitni glas svih Opelovih kampanja u ovoj godini, i to ne samo u Srbiji već i u Crnoj Gori i Makedoniji. Bajaga je renomiran i proslavljen muzičar, prepoznatljiv i upamćen, ne samo u Srbiji, već i širom ovih prostora, a njegove pesme odišu emocijama, kvalitetom i dugovečnošću baš kao i Opelovi automobili. To su upravo razlozi zbog kojih su se Opel i Bajaga odlučili na međusobnu saradnju.
’’Nama je zaista veliko zadovoljstvo da imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom kao što je Opel. Kada smo razmišljali o mogućim partnerima nekako se činilo da je Opel najbolji izbor, jer pre svega predstavlja kvalitet koji traje godinama. Mi smo našom žestokom mašinom – Opel Vivarom pre par dana prvi put putovali i mogu vam reći da smo sada još više sigurni da nismo pogrešili u izboru partnera. Mislim da od Bajage i Opela tek možete da očekujete velike hitove’’, izjavio je Momčilo Bajagić Bajaga, novi brend ambasador Opela.
Bajaga je za potrebe ove saradnje prilagodio svoj veliki hit ’’Godine prolaze’’ tako da pesma proslavlja Opelove kvalitete poput vrhunskog dizajna, visokog kvaliteta i dugovečnosti, a novinari su imali ekskluzivnu priliku da premijerno na konferenciji čuju novu Opelovu himnu.
Novinarima se na konferenciji obratio i gospodin Ivan Kekić, generalni direktor Opela, rečima: ’’Velika je čast što počinjemo saradnju sa jednim od najvećih rokera sa naših prostora. Želeli smo da pronađemo nekoga ko će na dostojan način prezentovati naš brend i našu viziju. Mislim da je Bajaga više nego odličan izbor i da smo na ovaj način dokazali da najbolji idu sa najboljima. Ono na šta smo naročito ponosni jeste činjenica da će bend od sada na svako svoje putovanje ići Opel Vivarom. To je još jedan dokaz da Opelov komercijalni program zaslužuje veliku pažnju i poseduje kvalitet dostojan svakog putovanja.“ Gospodin Kekić je na kraju poželeo Bajagi i Instruktorima dobrodošlicu u Opel porodicu.
Novinari su imali priliku i da vide Opel Vivaro, novo oficijelno vozilo Bajage i Instruktora. Opel Vivaro ima osobine koje uključuju moderan, ekonomičan dizel motor i redizajnirani kokpit, dok zabavna ponuda nudi četiri nova sistema. 2.0 CDTI motor sa 66 kW / 90 KS i 84 kW/114 KS su dostupni s dizelskim filterom za čestice (DPF). Smanjena potrošnja goriva kod dva 2.0-litarska CDTI motora sa DPF tehnologijom nudi dodatni potencijal uštede u smislu operativnih troškova. U zavisnosti od modela i verzije, kombinovana potrošnja goriva kreće se između 7,5 i 7,8 l/100 km.
Inovativne tehnologije, vrhunska funkcionalnost, ekonomičnost i udobnost čine Opel Vivara idealnim saputnikom Bajage i Instruktora na njihovim turnejama i nastupima.Tradicija, pouzdanost, vrhunski kvalitet i sigurnost, kao glavne odlike ne samo Opelovih automobila, već i čitave kompanije, predstavljaju Opel kao savršenog partnera i najavljuju dugu i uspešnu saradnju.


 

Povezana vest:  Portugalski premijer je napunio Nissanovo električno vozili Leaf na prvoj stanici u Portugaliji