2012_04_11_Chevrolet_Malibu

Chevrolet Europe u prvom kvartalu zabeležio rekordan tržišni udeo

U prvom kvartalu 2012. godine Chevrolet Europe prodao je u Zapadnoj i Srednjoj Evropi[1] 55.104[2] automobila, što odgovara povećanju od 7,8%, i to u branši koja je pala 8,7% u odnosu na prošlu godinu. Chevrolet Europe tako je zabeležio svoj najbolji prvi kvartal svih vremena, sa tržišnim udelom od 1,36% u odnosu na 1,15% u prvom kvartalu prošle godine.

„U prva tri meseca ove godine uspeli smo da povećamo udeo na 23 od ukupno 32 tržišta Zapadne i Srednje Evrope. To je obećavajući rezultat, posebno ako uzmemo u obzir trenutnu situaciju u privredi “, rekla je Susan Docherty, predsednica Chevrolet Europe.

Povezana vest:  Dve Opelove premijere: Mokka i Astra sedan stigle na domaće tržište

„Sa Cruze-om karavanom i Malibu-om koji dolaze ove godine, za samo 18 meseci predstavićemo ukupno deset novih modela i postavićemo temelje za dalji rast“, dodala je Docherty.

U sedam država je Chevrolet zabeležio najbolji tržišni udeo svih vremena za prvi kvartal: Austriji (1,27%), Danskoj (7,99%), Francuskoj (0,99%), Poljskoj (3,98%), Turskoj (2,79%) i Velikoj Britaniji (0,83%). Prodaja je posebno porasla u sledećim državama: Poljskoj (+64%), Velikoj Britaniji (+40%), Švedskoj (+37%), Holandiji (+36%), Austriji (+26%), Belgiji (+24%) i Nemačkoj (+21%).

Povezana vest:  Sasvim novi Pentastar V - 6 motor Chrysler Grupacije poboljšava fleksibilnost celokupne pogonske gru

U Zapadnoj i Srednjoj Evropi najprodavaniji Chevrolet-ovi modeli u periodu od januara do marta 2012. bili su Chevrolet Aveo (segment malih automobila, 15.800), zatim gradski automobil Spark (15.000) i kompaktni Chevrolet Cruze (10.100). Porodični monovolumen Orlando prodat je u 6.900 primeraka, a SUV Chevrolet Captiva u 6.800.

Chevrolet je u prva tri meseca 2012. godine i u Izraelu[3] prodao 2.812 automobila i kamiona.

Povezana vest:  Novi Opel Movano: ni jedan posao nije prevelik!

Chevrolet je u Hrvatskoj u prvom kvartalu ostvario tržišni udeo od 5,42% i zbog toga zauzeo deveto mesto na lestvici najprodavanijih marki automobila.



[1] Uključuje 39 zemalja: EU27 plus Andora, Albanija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Island, Makedonija, Crna Gora, Norveška, Srbija, Švajcarska i Turska.

[2] Preliminarni broj registrovanih vozila – ukupno tržište vozila (automobili i komercijalna vozila).

[3] Izrael jeste deo delatnosti Chevrolet Europe, mada nije uključen u gore navedene prodajne rezultate.