Nova_Astra_limuzina
Sportska i elegantna limuzina sa četvoro vrata dopunjava postavku Opel Astra modela

Opel proširuje porodicu svog uspešnog modela Astra novom sportskom i elegantnom limuzinom. Sa tipičnim prednostima Astre, uključujući napredne tehnologije i njen prepoznatljiv kvalitet, novi ekskluzivni i elegantni nočbek je više nego pristupačna alternativa za kupce koji bi se obično opredelili za ovaj tip automobila u srednjoj klasi. Sa ovom novom limuzinom sa četvoro vrata, nočbek autom sa petoro vrata, Sport Tourer karavanom i smelim GTC coupe modelom, postavka Opelove naprodavanije Astre je sada  kompletirana.
Na početku prodaje u junu, kupci će moći inicijalno da biraju između sedam motora za novu Astra limuzinu: četiri benzinska (od 74 kW/100 ks do 132 kW/180 ks), od kojih se tri mogu kombinovati sa automatik menjačem sa šest brzina i tri dizel motora (70 kW/95 ks do 96 kW/130ks). Dva ultra-efikasna Astra nočbek 1.7 CDTI ecoFLEX modela sa kreni/stani sistemom i tehnologijom kontinuiranog poboljšanja efikasnosti kombinuju moćne realizacije snage od 81 kW/110 ks ili 96 kW/130 ks sa ciframa potrošnje dizela od čak 3.7 litara na 100 km. Ovo je jednako 99 g/km emisije CO2. Uz ovu široku ponudu pogonskog sklopa, početkom sledeće godine, Astra sa četvoro vrata biće dodatno unapređena nakon lansiranja Opelove visoko-efikasne i usavršene generacije SIDI ECOTEC benzinskih motora sa četiri cilindra, zapremine od 1.6 litra, turbo punjenjem i direktnim ubrizgavanjem pri paljenju pomoću svećica.
Nova Astra nočbek limuzina (Dužina/Širina/Visina: 4.658/1.814/1.476 mm) ima isto međuosovinsko rastojanje (2.685 mm) i pruža podjednako udoban enterijer kao i Sport Tourer hatchback model sa petoro vrata. Njen odvojen prtljažnik nudi 460 litara zapremine – 90 litara više nego model sa petoro vrata. Spuštanjem zadnjeg sedišta, prtljažnik ima do maksimalnih 1010 litara zapremine.
„Uz sportski i elegantni dizajn, nova Astra limuzina oživljava kompaktni segment automobila sa četvoro vrata. Kao i sve naše Astre, konstruisana je u Riselshajmu i nudi visok nivo tehnologije i opšte poznatog kvaliteta“, kaže predsednik IO Opela Karl Fridrih Štrake. „Naša nova Astra nočbek je važan deo naše proizvodne ofanzive i igra ključnu ulogu u našoj strategiji razvoja. Ona je elegantna, pristupačnija alternativa mnogim limuzinama sa četvoro vrata iz srednje klase, stoga je mi smatramo značajnim potencijalom u osvajanju tržišta Zapadne Evrope. Ona će takođe odigrati glavnu ulogu u znatnom povećanju našeg udela na ključnim rastućim tržištima kao što su Rusija i Turska, gde postoji jaka potražnja kupaca za kompaktnim vozilima sa odvojenim prtljažnikom.“

Povezana vest:  Sportski automobil budućnosti: Svetska premijera Opel GT Concepta

Sportski i elegantan izgled u kombinaciji sa skladnim proporcijama

Opelov tim dizajnera je dao novoj Astri nočbek veoma elegantanu i prefinjenu siluetu. Linija krova blago se savija u luk preko putničkog dela, zatim se spušta u besprekorni prelaz kroz oštro postavljeno zadnje staklo, uz izvajane aerodinamične ivice na kraju kratkog zadnjeg dela. I pošto se zakrivljeni C-stub proteže duboko nazad u zadnji deo, vizuelno prikriva veličinu prtljažnika na elegantan način. Estetska linija koja ide preko ručica vrata postaje izraženija pri kraju, stvarajući efekat mišićavih „ramena“ ispod osnove C-stuba i zadnjeg dela.
Zadnji deo odlikuju oštar ugao zadnjeg stakla, integrisani zadnji spojler, i široko pružanje izvajanog branika. Dizajn zadnjih svetala je odraz prethodnih modela Astre, dok suptilni nabor koji ih povezuje dodaje širinu i sprečava utisak nabijenosti. Svetla takođe imaju oblik unutrašnjeg krila za funkciju zadnjih svetala što je nastavak potpisa Opelovog brenda. Ima još vajarskih svojstava u okviru branika gde se niz nabora reflektuje u obliku poklopca zadnjeg dela. Zajedno, svi ovi elementi se kombinuju da bi stvorili naročito dobro usklađen i harmoničan automobilski dizajn.
Podpredsednik za dizajn, Mark Adams, kaže: „Porodica Astra modela implementira naš dizajnerski jezik sa vajarskim umećem u spoju sa nemačkom preciznošću na veoma dinamičan način. Sve verzije karoserije imaju sopstvenu ličnost. Verujemo da je Astra limuzina sa četvoro vrata koju sada lansiramo najproporcionalniji i veoma elegantni nočbek koji je trenutno dostupan u kompakt segmentu“. Kupci koji
žele da učine svoju Astru sa četvoro vrata vizuelno još atraktivnijom, mogu da biraju iz ponude dizajna i veličina točkova do 19 inča.

Povezana vest:  Chevrolet slavi 100 godina slavnih automobila

Standardi vrhunske tehnologije i tipični Astra kvaliteti u nočbek segmentu

Sa sportskim, elegantnim dizajnom, tipični Astra kvaliteti i veliki niz tehnoloških karakteristika – neki su jedinstveni, neki neobični za ovaj segment – Opelov novi kompakt sa četvoro vrata cilja na kupce visokih očekivanja. Napredni farovi (AFL+) sa bi-ksenonskim prednjim svetlima su nosilac sofisticiranih funkcija svetala kao što su: varijabilna distribucija svetala, zakrivljena svetla i dobra osvetljenost što sve zajedno bitno pomaže povećanju aktivne bezbednosti. Adaptirajuća FlexRide šasija automatski prilagođava damping dominantnim uslovima na putu i daje vozaču mogućnost izbora između tri različita modula – standardnog modula, modula podređenog udobnosti pri dugoj vožnji i sportskog modula. Visoko-ergonomska sedišta preporučena od AGR (Aktion Gesunder Rucken e.V – Akcija za zdrava leđa) prijaju leđima i dostupna su za vozača i suvozača. Uz to, tu je i nekoliko informativno-zabavnih sistema koji čine vožnju još opuštenijom i bezbednijom. Vrhusnke karakteristike Navi 900 sistema uključuju putne mreže preko 30 gradova Evrope i digitalnog vodiča sačuvanog na SD kartici.

Povezana vest:  U samom vrhu kada je zadovoljstvo kupaca u pitanju: Opel ADAM prvi u J.D. Power studiji

Kompakt nočbek modeli nude priliku za razvoj

Nova Astra limuzina sa četvoro vrata važan je dodatak najnovijoj generaciji iz porodice uspešnih Astra modela. U Zapadnoj Evropi, posebno u Nemačkoj i Španiji, Opelovi marketing stručnjaci vide mogućnosti za razvoj za novu Astru kao kompaktniju i pristupačniju alternativu limuzinama sa četvoro vrata iz više klase. Štaviše, postoji jaka potražnja za kompaktnim nočbek modelima na rastućim tržištima Istočne i Centralne Evrope, posebno u Rusiji i Turskoj. Rusija trenutno ima najveći obim prodaje u Evropi i očekuje se da će postati glavno evropsko tržište sa 3,4 miliona ukupno prodatih vozila u 2014. godini. Posmatrajući sve segmente, više od 60 odsto limuzina prodatih u Evropi, prodate su u Rusiji. Prošle godine, u kompaktnom segmentu, 51 odsto kupaca iz ove zemlje se opredelilo za nočbek verziju. Rusija je, takođe, i treće po veličini tržište za Astru u Evropi. Stoga je Opel odlučio da proslavi svetsku premijeru novog člana porodice Astra modela na Sajmu automobila u Moskvi 2012. godine (29. avgusta – 09. septembra).