Honda_1

NOVI CR-V, NOVA DIMENZIJA AVANTURE

Delta Аutomoto je premijerno u Srbiji, predstavio novu generaciju Honda CR-V modela, čija je celodnevna promocija i prezentacija održana u subotu, 01. decembra 2012. u Delta Cityju.

U  pitanju je četvrta generacija Honde CR-V.  Prvi model izašao je 1995 god., i do sada je prodato preko 5 miliona jedinica širom sveta.

Novi model ima još više prostora uz najveći prtljažnik u klasi od 589l,  jedinstvena ‘one motion’ prekolopiva magična sedišta,  još napredniju tehnologiju, veći stepen udobnosti, manju potrošnju i manju emisiju štetnih gasova.  Agregati  su pretrpeli toliko izmena da se gotovo mogu smatrati  novim.  Temperamentniji su, efikasniji i imaju najbolji odnos potrošnje , CO2 i odziva na gasu u klasi. Noviteti su hidraulična dvostepena uljna pumpa, redukovan blok motora, nova vrsta ulja koje omogućava visoke performanse vozila na ekstremno visokim i ekstremno niskim temperaturama itd.

Povezana vest:  Hyundai i30 sada ima novo lice

Dostupni su 2.0 litarski i-VTEC benzinski i 2.2 litarski i-DTEC dizel agregat. Pored njih, sredinom 2013. godine u Srbji će biti dostupan i potpuno novi 1.6 litarski turbo dizel motor.

Nivoi opreme su po gradaciji Comfort, Elegance, Lifestyle i Executive.

Do sada je kod Honde CR-V bio dostupan isključivo pogon na svim točkovima, međutim pokazatelji evropskog tržišta od 51% učešća modela sa pogonom na dva točka u kompaktnom SUV segmentu, uticali su na to da i Honda, po prvi put u Evropi uvede pogon na prednjim točkovima, i to u varijanti sa 2.0 benzinskim i 1.6 dizel agregatom.

Povezana vest:  Zaigraj u kvizu SEAT ENJOY THE GAME u drugom kolu UEFA Evropske lige!

Nova generacija modela CR-V proizvodi se u Hondinoj fabrici u Svindonu, u Velikoj Britaniji.

Cena osnovnog modela 2.0 Comfort 2WD iznosi 22.500eur. Sa novim CR-Vom, najavljuje se vraćanje konkurentnosti modela sa dizel agregatom u ponudu, a cena osnovnog modela 2.2 Comfort 4WD iznosi 27.400eur.

Kao najava za otkrivanje ovog modela, u Delta Cityju je održan ‘flash mob’, koji je izazvao pažnju prisutnih, a nakon promocije, posetioci su imali prilike da uživaju u brojnim dodatnim sadržajima od kojih je najatraktivniji bio ispisivanje imena na japanskom.

Ovom prilikom, direktor Delta Auto grupe,  Nemanja Lazić je izjavio: “Uprkos trendu pada tržišta od 25%  u 2012. godini, Honda je uz veliko angažovanje i kvalitet proizvoda uspela da zabeleži rast od 23%.  CR-V je nosioc čak 45% učešća u strukturi prodatih Honda automobila i uvereni smo da će ovaj novi model doneti samo još bolje rezultate”.

Povezana vest:  Chevrolet i Mofilm razmatraju elektrifikaciju modela Volt flick

Direktorka Honde Aleksandra Đurđević izdvojila je da su inženjeri i dizajneri, interno, novoj Hondi CR-V dodelili ‘nadimak’ SUPER CR-V, verujući da su uspeli da naprave savršen balans između tri najvažnija aspekta koja se danas očekuju od jednog SUV automobila spojivši u jednom – efikasnost limuzine, funkcionalnost minivena i pouzdanost SUV-a