Audi RS6 Avant poseduje nezamislive performanse
Nova generacija RS6 Avant modela postiže, do sada nezamislive, performanse. Ubrzanje od 0 do 100 km/čas traje samo 3,9 sekundi, dok je maksimalna brzina 305 km/čas. Novi pogonski agregat je 4,0 litarski V8 TFSI koji proizvodi 560 KS uz prosečnu potrošnju od samo 9,8l na 100 pređenih km.
Kao i uvek, RS6 Avant je sportski automobil visokih performansi projektovan za svakodnevnu upotrebu. Karakter i sportske karakteristike su rezultat rada quattro GmbH, fabričkog odeljenja specijalizovanog za maksimalno iskorišćenje potencijala šasije i pogona serijskih Audi vozila. Oznaka “RS” označava najsnažniji model raspoloživ kupcima.
Novi 4,0 litarski V8 twin turbo TFSI agregat je debitovao prošle godine i predstavlja rezultat Audi tendencije ka smanjenju radne zapremine uz zadržavanje nivoa performansi. Iz pogonskog agregata radne zapremine 3993 ccm se razvija maksimalna snaga od 560 KS koja je raspoloživa u opsegu između 5700 i 6700 obrtaja, dok je maksimalni obrtni moment od 700 Nm raspoloživ od 1750 pa sve do 5500 obrtaja.
Snažni V8 agregat ubrzava RS6 Avant od 0 do 100 km/čas za 3,9 sekundi, dok je maksimalna brzina 305 km/čas. Audi RS6 Avant isporučuje sa elektronskom blokadom na 250 km/čas, dok se u sklopu Dynamic paketa opreme taj limit povećava na 280 km/čas. Za kupce modela u Dynamic plus paketu opreme taj limit je postavljen na 305 km/čas.
Prosečna potrošnja iznosi 9,8l na 100km što predstavlja smanjenje potrošnje goriva od 40% u odnosu na model prethodne generacije. Dramatično smanjenje potrošnje goriva postignuto je sistemom za selektivno gašenje celog reda cilindara, čime se RS6 Avant u uslovima kada nije potrebna maksimalna snaga motora pretvara u vozilo koje pokreće četvorocilindrični motor. Smanjena težina vozila od oko 100 kg u odnosu na prethodnika takođe utiče povoljno na smanjenje potrošnje goriva.
RS6 Avant se isporučuje sa automatskim osmostepenim tiptronic menjačem, koji nudi klasičan režim rada (D), kao i sportski (S). quattro pogon namenjen RS6 Avant modelu se isporučuje sa samozaključavajućim centralnim diferencijalom.
RS6 Avant je prvi RS model koji se serijski isporučuje sa adaptivnim vazdušnim ogibljenjem, kojim se upravlja pomoću Audi drive select sistema. Za vozače kojima je potrebno sportskije ogibljenje, Audi nudi Dynamic Ride Control.
Kočioni sistem je u skladu sa ostalim komponentama – prednji diskovi su prečnika 390 mm, dok su opcioni karbonski diskovi prečnika 420mm. ESP sistem poseduje sportski režim, a moguće ga je u potpunosti isključiti.
U serijskoj opremi se nalaze 20” točkovi, dok se na spisku opcija nalaze tri različita dizajna 21” točkova.
U unutrašnjosti se nalaze visoko kvalitetni detalji specifični za RS modele. MMI navigation plus sistem je oivičen aluminijumskim detaljima, a na komandnoj tabli se nalaze i karbonski detalji koji upotpunjuju sportsku notu vozila.
Sportska sedišta su presvučena kombinacijom kože i Alkantare, a na naslonima su vidljive RS 6 oznake. Zadnja sedišta su takođe sportskog karaktera, dok je opciono na raspolaganju klasična zadnja deljiva klupa. Zapremina prtljažnika iznosi 1680 litara.
U serijskoj opremi RS6 Avant modela nalazi se, između ostalog, xenon plus sistem, zadnja LED svetla, sistem za kontrolu pritiska pneumatika, parking system plus, tempomat, automatski trozonski klima uređaj, MMI navigation plus sa MMI touch sistemom i audio sistem sa 10 zvučnika.