Monza GSEOpel Monza GSE blista na Specijalnoj IAA izložbi „Zvezde iz 1983. godine“

Nemačko udruženje proizvođača automobile (VDA) održaće specijalnu izložbu klasičnih automobile na međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu (IAA: www.iaa.de), od 12. – 22. septembra. Tema izložbe je „Zvezde iz 1983. godine“, a VDA udruženje je pozvalo sve posetioce IAA sajma da posete njihov štand u Hali 3.1, kako bi uživali u legendarnim vozilima koji će biti u postavci.
Pošto je Opel Monza GSE ove godine napunila 30 godina, sada je i zvanično član kluba klasičnih automobila. Kupe verzija pretka modela Opel Monza konceptnog automobila, koji će takođe biti predstavljen na IAA sajmu (Hala 8, Štand D09), je ekskluzivan automobil, sa sportskom opremom i setom opreme, sa pogonom od 180 ks, 3,0-litarskim šestocilindričnim motorom. Jedna od njegovih zgodnih funkcionalnih opcija je LCD displej za prikaz podataka kao što su brzina, opm, nivo goriva i temperatura motora. Tokom četiri godine proizvodnje modela Monza GSE, 43.812 kupaca je kupilo ovaj Opelov automobil iz snova.
Ova posebna izložba takođe uključuje druge legendarne Opel modele. Najmlađi je Calibra V6 sa 170 ks, predstavljen pre 20 godina i razvijan od 1993. do 1997. Opel Calibra je bila najuspešniji sportski kupe 1990-tih i tokom 7 godina proizvodnje, napravljeno je 238.647 primeraka. Ovaj popularni model je bio veoma hvaljen zbog svog naprednog dizajna i zbog toga što je bio napravljen od materijala pogodnih za reciklažu. Takođe je postavio standarde u pogledu aerodinamike, sa koeficijentom otpora vazduha od 0,26, što je jedan od najnižih kada su u pitanju serijski modeli. Calibra je veoma popularna kao moderni klasik i sigurno će postati pravi klasični model budućnosti.
Opel Kapitän L (L – luksuz), već ima titulu pravog klasičnog modela. Ovaj model slavi svoju 50-godišnjicu ove godine i to je treći, najstariji Opelov vrhunski model na VDA štandu. Prave linije i izdužen oblik su glavne teme kada je u pitanju stil Kapitän-a, dok blago zakrivljeni krov izgleda kao da lebdi iznad velikih staklenih površina. Zahvaljujući panoranskom vetrobranu i kosom panoramskom zadnjem staklu, svestrana preglednost je odlična. Redni motor sa 90 kp i 6 cilindara pruža Kapitän-u maksimalnu brzinu od 150 km/h. 145.616 zadovoljnih kupaca ove verzije su je učinili najuspešinijom Kapitän verzijom ikada, ali i najprodavanijom 6-cilindarskom limuzinom u Nemačkoj.

Povezana vest:  Premijerno na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi Alfa Romeo 4C concept