Najbolji srpski automobilista Dušan Borković ostvario je fantastične rezultate na startu nove TCR sezone. On je u automobilu Alfa Romeo Đulijeta TCR s brojem 62 uz podršku gruzijskog tima “GE Force” i italijanskog “Romeo Ferraris”, osvojio 14 bodova na prve dve trke, zauzevši deveto, a zatim i peto mesto, ali zbog kazne koju je dobio Valente, naš as je zvanično trku završio na četvrtom mestu.
Trke u Gruziji bile su istorijske ne samo zbog toga što nikad do sada ovakva svetska serija nije vožena u ovoj zemlji, več i zbog toga što su na stazi Rustavi među hiljadama navijača bili prisutni svi članovi gruzijske vlade na čelu s premijerom.
Nakon peha u kvalifikacijama, na kojima su mu pukli diferencijal i letva volana, Borković je startovao sa 13. pozicije u obe trke. Hladno vreme i kiša bili su poseban protivnik našem asu, kome je za razliku od subote auto bio bolje pripremljen.
Fantastičnim startom u prvoj trci Borković je nadomestio loš plasman iz kvalifikacija, pa je sjajnim manevrima uspeo da prestigne asove poput Morbidelija, Homole i Valentea. Vozeći u prepoznatljivom, borbenom stilu, Borković je nastavio da grabi ka ostalim konkurentima, ali je brzo potrošio gume, pa nije bilo uputno previše rizikovati. Pametnom vožnjom Borković je završio prvu trku kao deveti i već na prvoj trci došao do vredna dva boda.
Koliko je bilo važno dokopati se ovih bodova najbolje svedoči i rasplet iz prošle sezone kada je Borković upravo za dva boda ostao bez pete pozicije u konačnom plasmanu. Pobedu u prvoj trci ostvario je Borkovićev timski kolega, domaći ljubimac Davit Kadžaja, ispred Mađara Ferenca Fice i aktuelnog svetskog TCR prvaka Stefana Kominija iz Švajcarske.
Pred početak druge trke kiša je prestala da pada, a staza se poprilično prosušila. Koliko je to dobro došlo Borkoviću pokazao je start kada je posle svega nekoliko krivina srpski as nanizao čak šestoricu konkurenata i probio se na sedmo mesto. Ducin sjajan nalet zaustavio je Safety car koji je izašao na stazu posle incidenta Homole.
Samo dva kruga Duca je boravio na sedmom mestu, a onda spektakularnim prestizanjem iza sebe ostavlja legendarnog Morbidelija, da bi se par trenutaka kasnije pri izletanju Altoea probio na peto mesto. Tada počinju manji problemi, a na Borkovićevom repu bilo je čak pet vozača. U jednom trenutku pred krivinu su ga obišli Neš i Koćago, ali je neviđenim manevrom Borković uspeo da im obojici uzvrati u krivini i sačuva plasman. Sledeći je pokušao Fica, međutim, i njegovi pokušaji ostali su uzaludni. Posle kazne koju je dobio Hugo Valente, srpski as je napredovao za još jednu poziciju.
Time je srpski vozač stigao do novih 12 bodova i na najlepši mogući način debitovao u novom automobilu u svojoj drugoj TCR sezoni. Najbrži u drugoj trci bio je Oriola.
„Mogu reći da sam uspešno završio prvi trkački vikend. Nisam zadovoljan brzinom, ali sam zahvaljujući umeću uspeo da u prvoj trci sa 13. pozicije dođem do devetog, a na drugoj trci i do petog mesta. Posle peha na kvalifikacija ipak se sve dobro završilo, a svaki prikupljeni bod je i te kako važan. Ono što mi sada predstoji jeste priprema za Bahrein jer me sledeća runda takmičenja čeka već za dve nedelje“, zadovoljno je prokomentarisao Borković i dodao:
„Želeo bih da čestitam mom timskom kolegi na prvoj pobedi u TCR svetskom šampionatu, i to kod kuće. Ovo je važan dan za Gruziju i Davit je domaćoj publici priredio sajajn šou i pobedu. Takođe je jako velika pobeda Romea Ferrarisa, tima koji je razvio Alfu. Voleo bih da se zahvalim svim mojim sponzorima, timu i mojim fanovima i nadam se da su uživali uz današnje trke“
Sledeći trkački vikend na programu je 15. i 16. aprila na stazi Sakir u Bahreinu.