Najbolji srpski automobilista Dušan Borković biće prva zvezda međunarodnog 52. Srbija relija, najznačajnijeg automobilskog takmičenja na našim prostorima, koje se održava od 27. do 29. septembra u Vrnjačkoj Banji. Trka će biti vožena na brzincima: Mrka stena, Kriva reka, Župa, Boturić, Goč, Stanišinci i Beranovac.

Ovom trkom Borković se vraća na Srbija reli, na kom je debitovao 2008. godine, a koji se boduje za Evropski reli trofej, Balkanski reli trofej, Šampionat Bosne i Hercegovine, Šampionat Bugarske i Nacionalni šampionat.

Godinama sam priželjkivao da se jednog dana vratim na Srbija reli, i drago mi je da su se sada stekli uslovi da se pojavim na ovom prestižnom takmičenju i ponovo vozim reli trke koje su moja velika ljubav. Pomno sam pratio šta se dešava u reliju, godinama bio promoter ovog takmičenja i evo me konačno i kao takmičar. Dolazim sa pobedničkim ambicijama i potrudiću se da se trofej vrati u Srbiju posle skoro 30 godina. Uželeo sam se domaće publike i siguran sam da će mi biti vetar u leđa. Ovo je za mene veliki izazov s obzirom na to da nisam vozio reli 10 godina i da sam ga ukupno u celoj karijeri vozio samo nekoliko puta. Reli se smatra najzahtevnijom auto disciplinom i  kraljicom ovog sporta“, rekao je Borković na konferenciji za medije koja je upriličena u Vrnjačkoj Banji, gradu domaćinu ovogodišnjeg relija.

Srbija reli se održava u organizaciji Auto Moto Saveza Srbije, Sportskog auto i karting savez Srbije i Grada Vrnjačka Banja, a uz podršku Ministarstva omladine i sporta, Sportskog saveza Srbije i AMS Osiguranja. Takmičenje se održava još od 1967. godine i ima sve veći broj učesnika iz regiona i Evrope.

Sudeći po do sada pristiglom spisku učesnika mogu da kažem da će konkurencija biti izuzetno jaka, ali to mi daje samo dodatni adrenalin. Za suvozača ću imati Igora Markovića, višestrukog šampiona medju suvozačima, a snagu mi daje i činjenica da ću voziti po meni najbolji reli automobil Škoda Fabiu Evo R5. Specijalni ispiti su vrlo dinamični, kombinacija tehničkih i brzih delova, sa dosta promena ritma vožnje. Za dobar rezultat posebno će biti važno dobro odraditi nove specijalne ispite Župa i Boturići, kao i najduži specijal Kriva reka”,dodao je Borković.

 Po rečima organizatora do sada je prijavljeno 50 posada iz Srbije, Bugarske, Madjarske i Rumunije.

Poslednji pobednik iz Srbije na najvažnijem domaćem takmičenju, koje je tada nosilo zvaničan naziv JU reli bio je Vićentije Savić sada već daleke 1992. godine.

Borkovićevom pulu sponzora se za Srbija reli pridružuje i Škoda Auto Čačak.

PHOTO: PR TEAM

Povezana vest:  FORMULA 1, Fetel najbrži na drugom treningu u Singapuru