Peugeot zabeležio rekordnu prodaju u 2010. godini
Rekordna prodaja od 2.142.000 vozila, brza realizacija novih usluga, novi identitet i proizvodnja 4 od planiranih 14 vozila do 2012 godine, su svakako pokazatelji uspeha Peugeot-a u 2010. godini.
Sa lansiranjem 4 nova modela na tri kontinenta, Peugeot je u svojoj 200-toj godini postojanja, pokazao sposobnost inovacija i obnavljanja u skladu sa međunarodnim razvojem i zadržao prvo mesto u prodaji francuskih vozila u svetu. Porast obima prodaje u 2010. godini iznosi 16.3%.
Peugeot RCZ, prvo vozilo koje je predstavilo novi izgled lava, lansiran je na tržište u aprilu 2010. godine i do sada je ostvario prodaju od čak 17.000 jedinica, što je 25% više od planirane prodaje. Za manje od godinu dana, RCZ je postao lider u svojoj kategoriji i sa punim pravom nosi titulu najboljeg kupea u 2010. godini koju je dodelio najčitaniji automobilski magazin Top Gear.
Porudžbine za ION, Peugeotov 100% električni model, primljene su za prvi kvartal 2011. godine i planirana serija za ovaj deo godine je već rasprodata.
Planirana prodaja 3008 je premašena za 30%, a model 5008 zabeležio je prodaju preko 200.000 vozila.
U Evropi, prodaja Peugeot vozila raste već treću godinu za redom tako da na evropskoj rang listi, Peugeot zauzima 4. mesto.
Za 2011. godinu Peugeot je zacrtao nove ciljeve:
-planira se početak prodaje 508 u Evropi i Kini,
-stavlja se akcenat na ekološkoj ulozi kompanije u društvu, u čemu prednjači razvoj tehnologija sa ciljem smanjenja emisije CO2, kao i prodaja vozila sa e-HDI –motorima i Stop&Start sistemom koji omogućava i do 15% manju potrošnju goriva
-početak prodaje 100% električnog vozila Peugeot ION,
-u drugoj polovini godine očekuje se početak prodaje prvog dizel hibrid vozila na svetu – 3008 Hybrid4