Najbolji srpski automobilista Dušan Borković i njegov suvozač Igor Marković doživeli su udes na reliju u Zagrebu. Naši vozači su udarili u drvo pri brzini od 97 kilometara na čas, ali na svu sreću nisu ozbiljnije povređeni.

Borković je odlično počeo 48. izdanje relija Zagreb open u svojoj Škodi R5.

Od samog početka bilo je evidentno da je naš as jedan od najbržih vozača i da će voditi veliku borbu sa fabričkim vozačem Hjundaija, Slovencem Rokom Turkom.

Već tokom šejkdauna Borković je bio najbrži ispred Turka i Austrijanca Simona Vagnera.

U subotu su, pored šejkdauna, vožena i dva specijalna ispita na Jastrebarskom, nedaleko od Zagreba. Tokom prvog od ukupno osam specijala, Borković i Turk su imali gotovo identično vreme, Slovenac je bio brži za jednu desetinku i očekivala se velika borba tokom drugog specijalnog ispita.

Povezana vest:  Loeb pobednik relija kroz Nemačku

Publika je od samog starta relija u Zagrebu bila oduševljena novim rivalstvom dva velika asa u Evropskom reli trofeju.

Veoma zahtevna staza na kojoj se početkom aprila vozio i Svetski reli šampionat u Hrvatskoj potpuno je odgovarala našem asu koji je maestralno vozio tokom čitavog relija i stekao gotovo tri sekunde predsnosti u odnosu na Turka.

Borković je delovao ubedljivo, povećavao je prednost u odnosu na konkurente, ali onda mu se dogodio veliki peh. Naš šampion je izašao zadnjim levim točkom sa asfalta, nezgodno je zahvatio zemljani i šljunkoviti deo puta i pri brzini od 97 kilometara na čas udario pravo u drvo.

Povezana vest:  Borković fantastičan na početku TCR sezone

Brzo je reagovala ekipa hitne pomoći, srpska posada odvedena je u bolnicu na detaljna ispitivanja i ustanovljeno je da nema težih povreda kod obojice.

Uz mnogo sreće Borković i Marković izbegli su ozbiljnije povrede, iako se sumnjalo na prelome ključne kosti i rebara kod obojice, međutim usled oštećenja na automobilu nisu bili u mogućnosti da nastave takmičenje

Drugog dana relija na programu je još šest specijalnih ispita, dok u generalnom plasmanu vodi Slovenac Rok Turk sa 35,6 sekundi predsnosti u odnosu na Vagnera iz Austrije.

Ukupna dužina itinerera tokom ovogodišnjeg relija u prestonici Hrvatske iznosi 533 kilometra, sa 155 kilometara specijalnih ispita.

Povezana vest:  DAKAR RELI 2011, Sainc i Koma saučavali vođstvo na reliju Dakar

Inače, posle više nego uspešne dekade u Svetskim i Evropskim šampionatima na kružnim stazama, Borković je odlučio da ove sezone karijeru nastavi u reliju.

Naš najbolji automobilista će od 23. do 25. septembra ponovo voziti Srbija reli na kojem je pobedjivao 2019. i 2020. godine.

Borković će i na našem najznačajnijem automobilskom takmičenju biti jedan od najvećih favorita za treću pobedu u karijeri.Ove sezone našem Nis Petrol rejsing timu podršku će davati Eurosol tim iz Madjarske sa kojim je Borković već osvojio pomenute dve titule na Srbija reliju.

Foto: PR TIM