Manje klasa u najavi za narednu sezonu
Disciplina brdske auto trke u okviru Sportskog auto karting saveza Srbije, u poslednjih nekoliko sezona stiče se utisak služi za eksperimentisanje rukovodećem kadru. Od klizišta u jednom trenutku, preko solidne ekipe što takmičara, što organizatora, do rasula sa velikim brojem klasa i kvazi šampiona, slika je stanja gde voze majstori volana na brdu, iz milošte zvani brđani.
Stručno telo podskup skupa nacionalnog Saveza organizovalo je radni sastanak za sve discipline na kojima bi predstavnici klubova i sami takmičari izneli predloge za kvalitativne promene u narednoj sezoni. Dva eventualno tri predstavnika brđana na pomenutom sastanku na kojem su o istom trošku učestvovale i kolege sa kruga, govori u prilog poslovičnoj nezainteresovanosti ili su znali da će ovi drugi po starom dobrom običaju maksimalno da guše i na kraju ništa da ne usvoje, pa ako vele…
U kratkom vremenskom roku, koji im je ostavljen takmičari sa brda su najavili mogućnost smanjenja broja klasa u odnosu na završenu sezonu. Šest klasa i generalni plasman, ako vlastodršci usvoje predlog, biće pristojna mera za domaće uslove. Mali N i Hibrid ostaju definitivno, automobili do 1400 ccm moći će da voze pripremljeni za grupe N, A i E 1. Sport prodakšn plus N četvrta je klasa, 1600 E 1 peta, a šesta je do 2000 kubika E 1. Ostatak družine sa jačim spravama moći će da se ogleda u generalnom poretku.
Sve će to biti lepo kada usvoje ili sa određenim izmenama Upravni odbor, prihvati predloge Stručnog tela, ali postavlja se pitanje gde će sve to da se primeni, drugim rečima koliko ima potvrđenih organizatora brdskih trka. Ako bi se dalo suditi na osnovu pređašnjeg, još zvanično ne proglašenog šampionata, u pitanju je mrka kapa.
TEKST: PLUMRACE