peter-solberg-001RELI

SOLBERG PRIREDIO IZNENAĐENJE PRVOG DANA U MEKSIKU

Peter pravo niotkuda

 

Prvi dan drugog ovosezonskog relija Korona u Meksiku obeležio je šampion iz 2003. Peter Solberg. Norvežanin u privatnom Sitroenu C4 od prve etape Alfaro 1 ne ispušta čelnu poziciju i ima lepu priliku da ostvari prvu pobedu u Meksiku od 2005.

Reli u Meksiku je u kalendaru od 2004. što ga čini jednim od mlađih u šampionatu, a odlikuju ga etape na kojima se postižu velike brzine. S obzirom da se etape nalaze na velikim nadmorskim visinama ovaj reli posebno je izazovan za motor, koji zbog proređenog vazduha gubi oko 20 procenata snage.

Bez obzira na sve izazove Meksika, Peter Solberg je pokazao da želi što pre da zaboravi frustrirajući početak sezone u Švedskoj. Da je odlično spremio automobil, Norvežanin je dokazao na treningu pred početak relija, kada je bio najbrži.

Povezana vest:  Srbija reli pod znakom pitanja

Trenutno Solberg ima 17 sekundi prednosti ispred Francuza Sebastijana Ožijea iz Sitroenovog juniorskog tima.

Sjajan je osećaj početi na ovaj način reli. Trenutno se dobro osećam, a i auto funkcioniše odlično – zadovoljan je Solberg.

Ni Francuz Ožije nije nezadovoljan trenutnim stanjem u plasmanu:

Početak je dobar, auto dobro leži u etapama iako je u trećoj bilo klizanja, ali je sve ispalo dobro – mirno komentariše Ožije.

Na trećoj i četvrtoj poziciji nalaze se klupske kolege iz Sitroenovog Svetskog total tima, aktuelni šampion Sebastijan Loeb sa 26 i Dani Sordo sa 29 sekundi zaostatka u odnosu na Solberga.

Povezana vest:  FORMULA 1, Šumaher i Barikelo opet se sukobili na stazi

Španac Sordo bio je u prve dve etape ispred Loeba, ali je Francuz dočekao šansu u trećoj etapi i došao na treće mesto.

Klupske kolege su takođe i na petom i šestom mestu poretku. Dvojac BP Forda Jari-Mati Latvala i Miko Hirvonen imaju 40, odnosno, 55 sekundi zaostatka u odnosu na vodećeg.

Posebno je otežana situacija za Hirvonena koji je i prvi startovao na reliju, tako da bukvalno čisti put takmičarima posle njega.

Moja vožnja je sasvim dobra, ali ima tako mnogo šljunka na putu. Forsirao sam u drugoj etapi, pa je bilo i opasnih momenata, ali sam imao sreće. Ništa više ne mogu da učinim. Startovati prvi na ovakvom reliju je veoma loše – jada se Hirvonen.

Povezana vest:  FORMULA 1, Generalni poredak vozača i konstruktora u Formuli jedan

Ni drugi reli u sezoni ne prolazi baš najbolje za šampiona Formule 1 iz 2007. Kimija Raikonena. „Ledeni Finac” je već u prvoj etapi udario u kamen, ali ozbiljniji problem mu se desio u drugoj kada se Sitroen zaustavio četiri kilometara od starta posle dva velika skoka, što je izazvalo kvar.

Zbog takvih problema sa autom Raikonen se posle prvog dana nalazi na 30. poziciji, a njegov zaostatak već iznosi 36 minuta.