mark_veber_1

Veber: Klark i Sena bi se okrenuli u grobu zbog Eklstonove ideje o veštačkoj kiši

 

Na biser Bernija Eklstona, prvog čoveka Formule 1, kako bi se na uzbudljivosti u trkama dobilo izazivanjem veštačke kiše osvrnuo se Red Bulov australijski pilot Mark Veber.

-Preticanja su gotovo nemoguća jer po suvom vremenu postoji samo jedna linija dovoljno dobra za maksimalnu brzinu zbog gume na stazi. Slika je potpuno drugačija kad je staza vlažna. Najuzbudljivije trke su uvek bile one po kiši, pa zašto ne bismo razmislili o stvaranju kiše. Na brojnim stazama bi bilo moguće uvesti sistem kojim bismo stvarali mokre uslove. Zašto ne bi „kišilo“ negde sredinom trke oko 20 minuta? Ili u zadnjih deset krugova? Možda s upozorenjem vozačima dva minuta ranije. Neizvesnost bi bila zagarantovana, a uslovi bi bili isti za sve – dosetio se revolucije Eklston.

Povezana vest:  KAO I U ŠPANIJI MARK VEBER OSVOJIO POL POZICIJU ZA SUTRAŠNJU TRKU U MONTE KARLU (14 ČASOV

-Ne i ne – odgovor je Vebera na upit što o tome misli uz objašnjenje:

-To ne bi bio baš najsofisticiraniji potez za stvaranjem dodatnog šoua tokom trke. Moglo bi biti uzbudljivije da imamo drugačije uslove tokom vožnje, ali to već postoji. Pokušajte se samo setiti Džimija Klarka, Džekija Stjuarta i Ajrtona Sene, ti su momci bili majstori na mokrim stazama. Džeki je još tu, ali ostala dvojica okrenula bi se u grobovima na pomisao da imamo prskalice uz stazu.

Povezana vest:  Sebastijan Fetel najbrži i u Indiji

Slično misli i Nik Frej, Mercedesov šef:

-Berni nudi zanimljive ideje, ali smisao Formula 1 je takmičiti se u uslovima koji vladaju na stazi u tom trenutku. Igrati se s njima nije u prirodi takmičenja. Lepota Formule 1 je u raznolikosti, pa tako imamo trke po danu, uveče, i nešto između ta dva termina. Ne mislim ni da se može reći kako je prošla sezona bila dosadna. Bila je sjajna, a sledeća će biti još bolja.

Povezana vest:  Šumaher napustio intenzivnu negu