Fudbalski klub Crvena zvezda zvanično je danas predstavio nove dresove za predstojeću sezonu, a predesdnik crveno-belih Svetozar Mijailović rekao je da je saradnja potpisana na pet godina.
-Crvena zvezda bira partnere koji su svetski afirmisani. Ovaj ugovor sa firmom Makron potpisan je na pet godina. Osim dresova i opreme, ugovor sa Makronom predvidja i bonuse za ostvarene sportske uspehe. Postoji i komercijalna oprema koja obuhvata dresove, dukseve, majice… Crvena zvezda od prodaje na stranom tržištu ima 10 odsto, a na domaćem tržištu 20 odsto. Makron je sponzorisanjem Crvene zvezde na našem tršitu zauzeo značajno mesto – rekao je Mijailović.
Direktor marktinga Goran Broćić izrazio je nadu da će sa proizvodjačem Makronom imati uspešnu saradnju.
-Nadam se da će Crvena zvezda i Makron imati uspešnu saradnju i da ćemo ostvariti značajne sportske uspehe. Uslovi i vrednost ugovora sa Makromom su značajno bolji nego što je to bio slučaj sa nekadašnjim tehničkim sponzorima – rekao je Broćić novinarima na stadionu „Rajko Mitić.
Prva garnitura dresova je tradicionalne crveno-bele boje, sa nešto širim prugama, dok su drugi u potpunosti beli, a treća garnitura dresova je s dve nijanse tamno plave boje i vodoravnim prugama.
-Pred vama su crveno-beli, beli i plavi dres. Beli dres ima poprečne bele pruge. Treći dres je plavi, nikakva crna boja nije dolazila u obzir i klub nikada tako nešto ne bi uradio jer mi smo svesni šta je Crvena zvezda. Bilo bi dobro da sledeći put kada imate neke nedoumice pozovete i proverite, a ne da na osnovu amaterske slike pišete tekstove kako Crvena zvezda izbacuje crni dres – rekao je Broćić.
On je napomenuo da se s Makronom pregovara oko manje cene od 80 evra, koliko dresovi tog proizvodjača koštaju u inostranstvu. Marketing menadžer Makrona Frančesko Martineli rekao je da je ponosan što ta kompanija započinje saradnju sa nekadašnjim prvakom Evrope i sveta.
-Makron kao firma je veoma ponosna što je uz Crvenu zvezdu i što je na srpskom tržištu. Želeli smo da sponzorišemo klub u Srbiji kako bismo što bolje ušli na tržište i odabrali smo Crvenu zvezdu kao najveći klub u Srbiji. Makron je osnovan 1971. godine, i trenutno snabdevamo opremom preko 50 klubova, a medju njima su Lacio, Kaljari, Nica, Kristal Palas, Stouk, Sporting iz Lisabona, Dinamo Bukurešt i još niz poznatih klubova. Dresovi se rade potpuno unikatno, pripremaju se samo za Crvenu zvezdu. Naša dugoročna strategija i jeste da se kroz saradnju sa većim klubom kasnije ponudi saradnja i manjim klubovima, ali trenutno smo fokusirani samo na Crvenu zvezdu i nemamo planova da sponzorišemo još neki klub na ovim prostorima – rekao je Martineli.
Zvezda i Makron su pripremili i tri dodatne garniture koje će se koristiti u kvalifikacijama za Ligu Evrope, kao i u Kup utakmicama. Dresovi će se prodavati od 15. jula, a majice i duksevi od sledeće nedelje.